مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی از آغاز عملیات راهداری خراسان‌شمالی در بخش خسارت دیده محور چمن بید به جنگل گلستان طی سیلاب اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۷۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۷ 10 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، محمد مشتری مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در جلسه اضطراری مشترک کمیسیون اجرایی آیین نامه مدیریت ایمنی حمل‌ونقل و سوانح رانندگی استان و ستاد هماهنگی و فرماندهی پاسخ به بحران، از آغاز عملیات راهداری استان در بخش خسارت دیده محور چمن بید به جنگل گلستان طی سیلاب اخیر خبر داد.

وی گفت: در پی وقوع سیلاب در استان‌های گلستان و غرب خراسان‌شمالی، جاده پرتردد بجنورد به گرگان (جنگل گلستان) تخریب و مسدود است و محور جاجرم و محور سه راهی چمن‌بید به گرمه و میامی به عنوان محور‌های جایگزین درنظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با بیان این که با وقوع سیلاب در استان گلستان و غرب استان خراسان شمالی به راه‌ها و ابنیه فنی راه‌ها خساراتی وارد شد، افزود: در زمان وقوع سیلاب به‌دلیل تأمین ایمنی تردد و حجم بالای روان آب‌ها، برخی محور‌های اصلی مسدود اعلام شد که پس از فروکش کردن حجم سیل، بازگشایی شدند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار