استاندار زنجان با تاکید بر توجه وییه به ترویج فرهنگ نماز در مدارس گفت: با جمع گسترده ای از دانش‌آموزان به سمت ترویج فرهنگ نماز راهنمایی شوند.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 14 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری اجلاس سراسری نماز که با حضور قائم مقاوم ستاد نماز کشور برگزار شد از همزمانی برگزاری اجلاس سراسری نماز در زنجان با سفر رییس جمهور به استان خبر داد و اظهار داشت: این موضوع یک مساله متفاوتی است چرا که برنامه‌های سفر رییس جمهور سنگین است و از سوی دیگر هم باید اجلاس سراسری نماز را آبرومندانه برگزار کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه حضور رییس جمهور در دوره دوم سفر خود به زنجان صرفا برای برنامه اجلاس نیست و ما برنامه‌ها و پروژه‌های مختلفی تعریف کرده‌ایم که باید به سمع و نظر رییس جمهور برسد، ادامه داد: امیدواریم که این دو رویداد همدیگر را تحت‌الشعاع قرار ندهد.

وی با اشاره به گزارش‌های ارایه شده از سوی کمیته‌ها برای برگزاری اجلاس ضمن اینکه اقدمات خوبی صورت گرفته، اما باز جای کار است، گفت: در ترویج فرهنگ نماز باید تمرکز ویژه بر مدارس کرد و جمع گسترده‌ای داز انش‌آموزان باید به سمت فرهنگ نماز کشیده شوند.

در ادامه این جلسه آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به همزمانی برگزاری رویداد با سفر رییس جمهور به استان اظهار داشت: همزمانی این دو رویداد طبیعی است، اما باید بدون کاستی و نقص باید برگزار شود.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه همه احتمالات را باید در برگزاری این دو رویداد در نظر گرفته و باید آبرومندانه برگزار شود، افزود: باید اثرات این اجلاس بعد از پایان هم ماندگار شود.

به گفته دبیر اجرایی سی امین اجلاس سراسری نماز که به میزبانی زنجان ۲۴۰ اثر به دبیرخانه این رویداد ارسال شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار