کد خبر: ۱۱۳۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ 19 November 2023

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه دولت مردمی حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع آن را وظایف اصلی خود می داند، گفت: در دولت سیزدهم، 3 واحد تولیدی در شهرک صنعتی سکام این شهرستان فعال و ظرفیت تولید و اشتغال آنان نیز افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان از رضوانشهر؛ صبح امروز مهندس سید نادر صفوی میرمحله با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مدیران شهرستانی با حضور در شهرک صنعتی سکام ضمن دیدار و گفتگو با صنعتگران و فعالان واحدهای تولیدی و اقتصادی، مسائل و مشکلات این واحدها مورد بررسی قرار داد.

فرماندار رضوانشهر در نشست با صنعتگران و فعالان واحدهای تولیدی این شهرک صنعتی پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنان با بیان اینکه دولت مردمی حمایت از تولید و تلاش برای رفع موانع آن را وظایف اصلی خود می داند، تاکید کرد: مدیران شهرستانی حداکثر توان خود را برای کمک به تولید صرف کنند.

صفوی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های دولت مردمی احیاء واحدهای تولیدی است تا با فعال کردن آنها چرخ تولید به گردش درآید، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی ذی ربط در این زمینه باید طی نشست های مختلف با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی، مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داده و در جهت رفع آن ها اقدام نمایند.

وی به خدمات دولت مردمی در این شهرستان اشاره نمود و گفت: سیاست دولت سیزدهم جناب آقای دکتر رئیسی، حضور در میدان ، بررسی و رفع مشکلات از نزدیک در سریع ترین زمان است، که ما در این شهرستان با تعامل و همکاری اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه های اجرایی در این راستا به صورت شبانه روزی در جهت رفع مشکلات تلاش می کنیم.

مقام عالی دولت در رضوانشهر گفت: امروز مردم ناظر بر عملکرد ما مسئولین بوده و بهترین قاضی هستند.

فرماندار رضوانشهر همچنین در خصوص توسعه واحدهای تولیدی، پرداخت تسهیلات در راستای اشتغال و رفع مشکلات زیست محیطی، پسماند، روشنایی محوطه، تصفیه خانه، آب شرب و ... دستورات لازم را صادر نمود و تاکید کرد : مدیران دستگاه های اجرایی ظرف مدت یک هفته تصمیمات گرفته شده را اجرایی و گزارش و راهکارهای قانونی لازم را به فرمانداری ارائه نمایند.

صفوی با اشاره به اینکه شهرک صنعتی سکام دارای 31 واحد تولیدی و صنعتی می باشد که از این تعداد 23 واحد فعال با اشتغالزایی 209 نفر و 3 واحد در حال توسعه و 5 واحد غیر فعال می باشند، گفت: طی دوسال و نیم گذشته در دولت سیزدهم، 3 واحد تولیدی فعال و ظرفیت تولید و اشتغال آنان نیز افزایش پیدا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار