مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی بوشهر گفت: نمایشگاه تخصصی شیلات با حضور ۱۵ استان در محل نمایشگاه های بین المللی بوشهر در دی ماه سال برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ 26 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، خورشید گزدرازی رئیس اتاق بازرگانی بوشهر ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با موضوع برگزاری نمایشگاه شیلات در این شهر با بیان اینکه ارزآوری و ایجاد بازار‌های هدف صادراتی از مهم‌ترین اهداف این نمایشگاه است، اظهار داشت: تنوع بخشیدن بازار‌های صادراتی با توجه به وجود برخی محدودیت‌ها برای استفاده هرچه بیشتر از تمام ظرفیت در استان، ارتقاء علمی و عملی تولید‌کنندگان و آشنا کردن آن‌ها با تجهیزات روز دنیا از دیگر اهداف نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه تقویت آبزی‌پروری در دریا و ماهی در قفس با برگزاری نمایشگاه و حضور فعالان آبزی‌پروری امکان‌پذیر است، افزود: ارتقاء کیفیت بسته‌بندی، افزایش سرانه مصرف آبزیان در سطح ملی و جهانی و رقابت پذیری، از دیگر اهداف مهم این نمایشگاه است.

حسین نامور مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر در این نشست، گفت: این نمایشگاه ۱۹ تا ۲۲ دی ماه با حضور ۱۵ استان و ۶۱ شرکت کننده برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۳۰ درصد تولید‌کنندگان بومی و ۷۰ درصد غیربومی در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، همچنین ۴۸ درصد شرکت کننده‌ها در موضوع خوراک و ۵۲ درصد مربوط به تجهیزات است.

نامور ادامه داد: سه هزار و ١٠٠ متر فضا برای این نمایشگاه اختصاص داده شده است و فعالین این حوزه هم در سردآبی و دریایی از استان‌های تهران، سمنان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، فارس، یزد، البرز، مشهد، قم، خوزستان، آذربایجان، مازندران، اصفهان و بوشهر در این نمایشگاه شرکت می‌کنند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار