مشاور اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه حدود ۷۸ فرودگاه عملیات پرواز را انجام می‌دهند، گفت: به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه تعداد ناوگان هواپیمایی برای پرواز محدود است و پاسخگوی نیاز مردم نیست.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰ 28 November 2023

به گزارش تابناک لرستان، محمد حسین آجیلیان امروز ظهر در مراسم تودیع و معارفه مدیر فرودگاه شهدای خرم آباد با اشاره به اینکه جا به جایی در همه جا وجود دارد، عنوان کرد: فرودگاه دروازه ورودی و عامل توسعه شهر در همه حوزه‌ها به ویژه توسعه گردشگری است.

وی بیان کرد: سفر سریع و ایمن هواپیما است و هدف ما تامین پرواز و سفر ایمن برای مسافران است.

مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با اشاره به اینکه حدود ۵۶ فرودگاه عملیات پرواز را انجام می‌دهند، گفت: به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه تعداد ناوگان برای پرواز محدود است و پاسخگوی نیاز مردم نیست.

آجیلیان خاطرنشان کرد: هر شرکت هواپیمایی که تقاضای پرواز داشته باشد فرودگاه استقبال می‌کند و ارائه سرویس می‌کند، اما تداوم پرواز به عهده گردشگری استان است.

مشاور اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاه‌های کشور، با اشاره به اینکه فرودگاه خرم آباد توسعه لند ساید و ایر ساید با هم انجام شده است، گفت: انتظاری که از معاون عمرانی استانداری داریم رفع مشکل محل عبور آب در جنوب غربی فرودگاه است که در صورت وقوع سیل سایت با مشکلی مواجه نشود.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار