طرح توسعه هتل پارسیان یزد همزمان با بیست و چهارمین سالروز تاسیس مجموعه پارسیان و با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۴۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷ 01 December 2023
افتتاح طرح توسعه هتل پارسیان یزد در بیست و چهارمین سالروز تاسیس

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، سیدمحمد رستگاری، در مراسم افتتاح طرح توسعه هتل پارسیان یزد که در بیست و چهارمین سالروز تاسیس مجموعه پارسیان برگزار شد اظهار کرد: مجموعه هتل‎‌‌های پارسیان به دلیل عملکردی که داشتند از گذشته به نیکی از آن یاد می‌شود و در استان یزد هم مردم از دو مجموعه هتل صفاییه و هتل پارسیان به دلیل امکانات فاخر و خدمات خوب، خاطزات زیادی آن دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد افزود: امیدواریم با رویکرد جدیدی که در بنیاد مستضعفان به عنوان مدیریت مجموعه‌های گردشگری و اقامتی در استان یزد وجود دارد، بتوانیم روز به روز شاهد رونق گردشگری و بهبود و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در استان یزد باشیم.

رستگاری با اشاره به همت بلند بنیاد مستضعفان برای بازسازی و مرمت و نوسازی موزه روشنایی یزد گفت: این موزه از موزه های بسیار ارزشمند است که به مجموعه های فاخر استان یزد اضافه شده و نقش مهمی در جذب گردشگر دارد.

رستگاری به موزه فرش استان که با همت شهرداری، شورای شهر و استانداری در حال انجام است اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های بی‌نظیری در استان یزد در حوزه گردشگری وجود دارد و آمادگی داریم از این ظرفیت در سطح بین المللی استفاده کنیم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان نیز در این مراسم با تاکید بر اینکه اگر بخواهیم در حوزه گردشگری پایدار باشیم و سرمایه گذاری پایدار داشته باشیم، باید استانداردسازی انجام شود، اظهار کرد: هر چه تناسب با شاخص ها بیشتر باشد، پایداری افزایش بیشتری پیدا می کند.

محمدحسین پورتقی عنوان کرد: حفظ ثبات در کیفیت خدمات نیز بسیار حائز اهمیت است و معتقدیم مدیری در مجموعه های اقتصادی خصوصی مدیر با جسارت است که سطح نگه داشت او بر پایه سود نباشد و ثبات کیفیت خدمات نیز در مدیریت او دیده شود.

در این مراسم با حضور مدیرکل میراث فرهنگی یزد، برخی اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان استان، طرح توسعه هتل پارسیان آزادی یزد افتتاح شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار