مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: آئین نکوداشت ۳۰ نفر از نامداران فرهنگ و هنر استان اردبیل در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۱۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۹ 04 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، امیر رجبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آئین نکوداشت ۳۰ نفر از نام‌داران فرهنگ و هنر استان اردبیل در رشته‌های مختلف سینما، هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، قرآن و عترت، شعر و ادب، موسیقی و رسانه، عصر چهارشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مدیران صندوق اعتباری هنر، مسؤولان استانی و محلی و جمع کثیری از هنرمندان و نامداران استان اردبیل در تالار مجتمع فرهنگی وهنری فدک اردبیل برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: انتقال تجارب و الگو قراردادن هنرمندان پیشکسوت به ویژه برای نسل جوان و تأکید بر جایگاه ویژه شهرستان‌ها در پرورش نخبگان فرهنگی و هنری، از جمله اهداف برگزاری این مراسم است.

رجبی بیان کرد: در این مراسم از مقام فرهنگی و ادبی شاعر و ادیب برجسته کشور، استاد عسگر شاهی‌زاده انزابی نیز تجلیل خواهد شد.

وی گفت: این چهارمین آئین نکوداشت هنرمندان نامدار، پیشکسوت و یا دارای نشان درجه یک هنری است که در استان‌ها توسط صندوق اعتباری هنر در دولت مردمی برگزار می‌شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار