مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان گفت: هم اکنون نسل ششم دانشگاه‌ها برمبنای تغییر و توسعه است و ایده پردازی نیازمند این نسل جدید در دانشگاه است لذا دانشجو باید مطالبه‌گر و مشارکت‌گرا باشد.
کد خبر: ۱۱۴۲۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰ 06 December 2023

به گزارش تابناک کردستان، محمد رضایی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز دانشجو در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی سنندج، اظهار داشت: امروز شاهد شهادت ۱۰ هزار نفر از مردم غزه و آواره شدن صد‌ها هزار هستیم و این اعداد در دنیای امروز معنا و مفهوم خود را از دست داده‌اند.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان با بیان اینکه بشریت امروز در حال آزمونی بزرگ است، افزود: یکی از وظایف ما این است که ندای این مظلومیت مردم غزه باشیم.

وی با بیان اینکه در سیر تحول تاریخی چند نسل را پشت سرگذاشته‌ایم، گفت: نسل اول، نسل علمی بود که هدف آن آموزش و تربیت نیروی انسانی بود.

رضایی با اشاره به اینکه نسل دوم نسل تغییر و تحول بود، خاطرنشان کرد: نسل سوم دانشگاه‌ها کارآفرین، نسل چهارم در زمینه نرم بود، نسل پنجم نیز دانشگاه‌های تمدن‌ساز و انسان‌ساز بودند.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان با بیان اینکه هم اکنون نسل ششم دانشگاه‌ها برمبنای تغییر و توسعه است، به ویژگی این نسل در دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: ایده‌پردازی نیازمند این نسل جدید در دانشگاه است و دانشجو آن باید مطالبه‌گر و مشارکت‌گرا باشد لذا لازمه آن ایده‌پردازی و افق است که سقف دانشجو را تعریف می‌کند.

وی با اشاره به اینکه دانشجو فقط یکی از مولفه‌های دانشگاه است، خاطرنشان کرد: امسال منتظر یک رخداد هستیم و آن انتخابات است و نقش دانشجویان در این زمینه بسیار تاثیرگذار است.

رضایی با اشاره به اینکه مشارکت ثبت‌نامی‌های کاندید انتخابات مجلس امسال نسبت به دوره قبل در استان ۲۷ درصد افزایش یافته است، گفت: در سپهر اجتماعی و سیاسی کشور، استان کردستان معنا و مفهوم خاصی دارد.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار