دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان از برگزاری مزایده خودروهای موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر در شهرستان جیرفت خبر داد و گفت: این مزایده به صورت کاملاً الکترونیکی و در سامانه ستاد ایران انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۲۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 10 December 2023

به گزارش تابناک کرمان، کورش احمد یوسفی از برگزاری مزایده خودرو‌های موضوع قانون مبارزه با مواد مخدر در شهرستان جیرفت خبر داد و اظهار داشت: این مزایده به صورت کاملاً الکترونیکی و در سامانه ستاد ایران انجام می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان عنوان داشت: در این مزایده تعداد ۶۲ دستگاه خودرو به صورت مزایده عمومی در معرض فروش قرار می‌گیرد.

وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر برای ایجاد فضای رقابتی شفاف در برگزاری مزایده‌ها، ساده‌سازی فرایند‌ها و امکان شرکت عادلانه عموم مردم در مزایده‌های خودرو‌های ضبطی یا توقیفی بیش از ۳ ماه مرتبط با جرائم مواد مخدر، کلیه مزایده‌های خود را در سراسر کشور در بستر الکترونیکی ستاد ایران برگزار می‌کند.

این مقام مسئول اعلام کرد: زمان بازدید حضوری از شنبه ۱۸ آذر ماه تا دوشنبه ۲۰ آذر ماه بوده و ثبت‌نام الکترونیکی از ۱۸ تا ۲۴ آذر ماه خواهد بود.

وی افزود: آدرس محل برگزاری مزایده جیرفت، بلوار پاسداران، خیابان دانشگاه علوم پزشکی، پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است و کارکنان دولت امکان شرکت در مزایده را ندارند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار