دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور گفت: مردم کشورمان در اقدامی شایسته ۱۰۸ میلیارد تومان کمک نقدی و ۴۵۰ میلیارد تومان کمک غیرنقدی برای کمک به مردم مظلوم غزه اعطا کردند.
کد خبر: ۱۱۴۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 11 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سید یعقوب سلیمانی امروز در آیین گرامیداشت روز جهانی داوطلب که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: مردم شریف و فهیم کشور ما علی‌رغم تنگنا‌ها و مشکلات اقتصادی با تمام وجودشان مبتنی بر احادیث، امید و همان ایمانی که گفته شد، توان خود را به کار گرفتند و بیش از ۱۰۸ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و قریب به ۴۵۰ میلیارد تومان دیگر نیز کمک‌های غیر نقدی جمع آوری شد. بعضی از کمک‌ها از طرف خانواده‌های نیازمندی بود که خود به نیاز مالی داشتند، اما مال خود ایثار کردند.

وی افزود: «امید و فراتر از آن» شعار جهانی امداد است که به جهت پیشروی و توانمندی و نگاه عمیقی که جمعیت هلال احمر دارد کلمه ایمان را به این شعار اضافه کردیم و مصداق این ایمان، ۴۰ شهید ۱۳ ساله استان اردبیل است که این شهدا با بصیرت خودشان جان خود بر اساس تکلیف و وظیفه در راستای تداوم انقلاب اسلامی ایثار کردند در شرایطی که دنیا متحد شده بود تا مقابل انقلاب ما ایستادگی کند، اما با رشادت این جوانان ناکام ماندند.

سلیمانی ادامه داد: در شرایط کنونی مردم مظلوم غزه، حماس و جبهه مقاومت که در مقابل بی‌عدالتی‌ها و قانون شکنی‌ها ایستادگی کرده‌اند و مسببان این جنایات هیچ توجهی به مصوبات و قوانین ۴گانه ژنو نمی‌کنند و این قدرت ایمان است که کمر این جنایتکاران را شکست.

دبیر کل جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: جمعیت هلال احمر از همان ساعات اولیه در تمام ابعاد دیپلماسی و میدانی تمام توان خودش را در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه به کار گرفت که در همین خصوص کشتی حامل کمک جمعیت هلال احمر به مردم غزه با مجوز‌های قانونی به مناطق جنگ زده ارسال شد، اما متأسفانه رژیم غاصب اجازه تخلیه در بنادر مصر را نداد و در مکان دیگری محموله تخلیه شد.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار