"سالروز بسیج سراسری کامیون داران و رانندگان در لبیک گویی به فرمان امام خمینی (ره) در 26 آذر 1362 برای مجاهدت در تخلیه بار کشتی های بنادر در جنوب کشور"
کد خبر: ۱۱۴۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ 18 December 2023

تابناک خوزستان: مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل با حضور مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و فرماندهان پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان و دکتر حیدری نماینده خبرگان رهبری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نفتخیز، صبح روز شنبه مورخ 25 آذر به همت روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آئین بزرگداشت روز حمل و نقل با حضور مدیران مناطق نفتخیز و مدیران استانی و کارکنان پرتلاش مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در سالن آمفی تئاتر باشگاه نفت برگزار شد.

مهندس دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در آغاز این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به اهمیت عملیات ترابری تخصصی صنعت نفت، از عزم راسخ مدیریت این سازمان جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل و خطوط مواسلاتی خبر داد و از زحمات کارکنان ترابری تشکر نمود.

در پایان این مراسم از کتاب مجموعه دستورالعمل های ایمنی، بهداشت و محیط زیست مرتبط با حمل و نقل رونمایی شد. دکتر نادر بویرحی در این خصوص اذعان داشت: برای اولین بار است که محتوایی در خصوص HSE و مختص صنعت حمل و نقل مکتوب گردیده که این مهم نیز به همت همکاران واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست مدیریت ترابری صورت به عمل آمده است.

در آخر؛ مراسم تجلیل از کارکنان برگزیده ترابری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تقدیر به عمل آمد و شرکت کنندگان از نمایشگاه ماشین آلات و ابزارآلات مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید دیدن کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار