فرماندار گرمه گفت: طرح ملی شهریاران یا هم افزایی بین مدیران و آحاد مردم فرصت مناسبی برای هم افزایی بین مردم و مسئولان است.
کد خبر: ۱۱۴۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۵ 19 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، عبدالحسین قاضوی، فرماندار گرمه در جلسه شورای اداری این شهرستان، اظهار کرد: طرح شهریاران به اقداماتی اطلاق می‌شود که هم افزایی بین مدیران و آحاد مردم ایجاد شود وفرصتی را نیز برای مدیران دستگاه‌های اجرایی فراهم آورده است.

وی گفت: مدیران شهرستان تدابیر و اقدامات خود را در قالب اقدام ویژه که با تسهیل‌گری، مانع زدایی و حمایت خود زمینه را برای نقش آفرینی مردم بهبود داده‌اند، ثبت کنند.

حمید نظریان، دستیار استاندار خراسان شمالی در امر مردمی‌سازی نیز در این جلسه اظهار کرد: رویکرد دولت در مردمی‌سازی استفاده از ظرفیت مردمی در تصمیم گیری، تصمیم سازی، اجرا و نظارت است.

وی گفت: دولت تصمیم دارد که مردم خودشان در همه امور مشارکت داشته باشند و از ظرفیت مردمی، نخبگان و اقشار مختلف برای حل مشکلات استفاده شود.

دستیار استاندار خراسان‌شمالی در امر مردمی‌سازی افزود: طرح ملی شهریاران میدانی برای نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مسئولان، حلقه‌های میانی، گروه‌های مردمی و آحاد مردم در راستای حل مسائل کشور است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار