استاندارمرکزی:
استاندار مرکزی از اعلام آمادگی‌ کامل استان برای برگزاری اردوهای راهیان نور و استقبال از زائرین مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ 21 December 2023

به گزارش تابناک مرکزی،دکتر فرزاد مخلص‌الائمه در جریان سفر به استان خوزستان به منظور حضور در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور، ضمن بازدید از مناطق عملیاتی جنوب گفت:در سال گذشته استان مرکزی با اعزام ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور، رتبه برتر کشور را کسب کرد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال ۱۵ هزار نفر از اقشار مختلف استان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی همچنین در بازدید از بخش‌های مختلف اردوگاه شهید آنجفی از اعلام آمادگی‌ کامل استان برای برگزاری اردوهای راهیان نور و استقبال از زائرین مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و بر لزوم هم‌افزایی و همراهی دستگاه‌های مختلف در راستای تأمین و ارتقای زیرساخت‌های لازم در اردوگاه‌های استان تأکید کرد.

استاندار مرکزی همچنین اظهار داشت:استان مرکزی با دارا بودن سه اردوگاه در شهرستان‌های اندیمشک (اردوگاه شهید مهدی زین‌الدین)، خرمشهر (اردوگاه شهید رحیم آنجفی) و اهواز (اردوگاه شهید بهرام شیخی) از ظرفیت‌های مناسبی در حوزه راهیان نور برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار