رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد گفت: ۱۶۰۰ میلیارد ریال دولت سیزدهم در حوزه ایمن سازی جاده‌های شهرستان بروجرد هزینه کرده است.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 22 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، محمد ایرانشاهی ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه بروجرد گفت: دولت سیزدهم ۱۶۰۰ میلیارد ریال در حوزه ایمن سازی جاده‌های اصلی و روستایی بروجرد هزینه کرده است.

وی اظهار داشت: ماحصل عملکرد خوب دولت در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای و رتبه اول شهرستان بروجرد در کاهش تصادفات جاده‌ای در لرستان است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: در دولت قبل عملا اعتبار خاصی برای جاده‌های شهرستان بروجرد هزینه نشده بود و شهرستان بروجرد در طول دولت قبل پرحادثه‌ترین جاده‌های لرستان را داشت.

وی اظهار داشت: در دولت قبل از ۲۸ کیلومتر روشنایی جاده‌های شهرستان بروجرد فقط ۲ کیلومتر روشنایی وجود داشت و ۲۶ کیلومتر روشنایی خاموش بود.

وی بیان کرد: به برکت دولت انقلابی و جهادی سیزدهم امروز کل ۲۸ کیلومتر روشنایی جاده‌های شهرستان بروجرد روشن می‌باشند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: در حوزه جاده‌های منتهی به اشترینان ۱۲ کیلومتر روکش آسفالت در ۹ ماهه اول امسال انجام شده که مابقی نیز در صورت مساعد شدن هوا انجام خواهد شد.

ایرانشاهی افزود: در حوزه جاده‌های روستایی نیز در ۹ ماهه امسال ۲۷ کیلومتر جاده روستایی آسفالت شده است.

وی اظهار داشت: در ۹ ماهه امسال ۳/۵ کیلومتر نیوجرسی، نصب سه برج نوری در جاده بروجرد به اشترینان، احداث ۲ زیرگذر و

لکه گیری جاده‌ها با حجم ۲۵۰۰ تن آسفالت در جاده‌ها انجام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بروجرد گفت: در ۹ امسال پنج هزار علائم هشدار دهنده در جاده‌های شهرستان نصب شده است.

ایرانشاهی با اشاره به نامگذاری روز راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: در بحبوبه جنگ ناوگان حمل و نقل و کامیونداران در روز ۲۶ آذر ماه به ندای امام (ره) لبیک گفتند و حدود چهار هزار کامیون به سمت بنادر حرکت و اجناس و کالا‌های اساسی ۱۰۰ کشتی را تخلیه کردند، و این روز در تقویم به روز راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نامگذاری شد.

وی بیان کرد: راهداران به صورت شبانه روزی در جاده‌ها حضور دارند و در زمان بارش نزولات آسمانی جاده‌ها را پاکسازی و در حال خدمات رسانی هستند، و در زمان نوروز نیز راهداران در جاده‌ها حضور دارند تا مردم در امنیت سفر کنند.

رئیس راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای بروجرد گفت: سامانه ۱۴۱ آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات مردم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار