وزیر راه و شهرسازی گفت: سال آینده نگاه ویژه‌ای به بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و رفع نقاط حادثه خیز خواهد شد و وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه‌ای در این حوزه خواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹ 30 December 2023

به گزارش تابناک اردبیل، مهرداد بذرپاش شامگاه امروز در آئین افتتاح و شروع پروژه‌های راهداری اردبیل، اظهار کرد: سال آینده نگاه ویژه‌ای به بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی و رفع نقاط حادثه خیز خواهد شد و وزارت راه و شهرسازی اهتمام ویژه‌ای در این حوزه خواهد داشت.

افتتاح ۱۸۲ پروژه راهداری در استان اردبیل

وی افزود: افتتاح ۱۸۲ طرح در حوزه راهداری استان اردبیل با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان و هم‌چنین آغاز بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه که از جمله آن‌ها خرید ۵۰ دستگاه ماشین آلات بروز راهداری است، نشان دهنده حجم بالای خدمت در این اداره کل است.

وزیر راه با بیان اینکه نزدیک به ۲ میلیون مسکن ملی در کشور در حال ساخت و بهره‌برداری است، تصریح کرد: طی سال آینده با همکاری مساعد بانک عامل حجم کارگاهی نهضت مسکن سازی افزایش چشمگیر خواهد داشت و مردم در این خصوص منتظر اخبار خوبی باشند.

وی تاکید کرد: ما نیز می‌توانستیم مثل دولت قبل بگوییم که به ما ربطی ندارد و اقدامی نکنیم، اما با توجه به اینکه مسکن جزو خواست اصلی مردم است دولت به این حوزه ورود که و اکنون شاهد توسعه‌ای عظیمی در حوزه مسکن هستیم.

بذرپاش گفت: ۱۳ نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان شناسایی شده است که ۷ مورد از این نقاط با نظر پلیس‌راه مصوب و اجرا شد که تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تکمیل و اصلاح این نقاط تکمیل شود.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار