معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان:
تابناک هرمزگان- معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: بانوان استان هرمزگان خود را برای انجام کارهای بزرگ و تحولی آماده کنند.
کد خبر: ۱۱۴۷۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱ 05 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//احسان کامرانی، در دومین کنگره ملی بانون تاثیرگذار استان هرمزگان که در فرهنگسرای طوبی برگزار شد، اظهار کرد: حفظ ارزش و جایگاه زنان در جامعه از منزلت والایی برخوردار است و در قبال بانوان جامعه خود وظیفه داریم.

وی خاطرنشان کرد : با توجه به اینکه ۴۵ درصد جمعیت کشورمان را بانوان تشکیل می‌دهند می‌بایست در قالب نقش و سهمی که زنان در جامعه دارند ارزش قائل شویم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان اظهار داشت: بانوان استان هرمزگان خود را برای انجام کارهای بزرگ و تحولی آماده کنند.

کامرانی با اشاره به ظرفیت های بانوان در هرمزگان در همه عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، هنری، علمی و... افزود: نیروی انسانی، موتور محرکه هر نوع جامعه ایی است و باید به نیروی انسانی توجه ویژه‌ای کرد و ظرف ۲ سه سال آینده جایگاه هرمزگان در این تحولاتی که اتفاق می افتد تمدنی است.

وی تصریح کرد: قلب اقتصادی دنیا خلیج فارس است و نقش هرمزگان در این جایگاه نقشی بی بدیل است و برای رشد و توسعه متوازن و همه جانبه همه باید با هم همکاری کنیم تا جایگاه تمدنی که اسلام داشته رشد کند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار