سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش، از کشف بیش از 23 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دو کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش در بدو ورود به کیش از یک سوداگر مرگ خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۳ 19 October 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سروان میثم فرامرزی روز دوشنبه افزود : در اجرای طرح و پایش راههای فرعی و اصلی کیش ماموران پلیس در اسکله بندرگاه مستقر و نسبت به بازرسی از خودروهای ورودی به جزیره کیش اقدام کردند که در جریان این بازرسی این مقدار مواد مخدر بدست آمد.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر جزیره کیش اضافه کرد: به محض ورود یک دستگاه خودرو وانت بار حاوی میوه و تره بار به رانندگی شخصی به هویت معلوم که از میناب وارد جزیره شده بود، ماموران به راننده آن مشکوک شدند که خودرو را به مقر پلیس هدایت کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از داخل خودرو و از داخل لاستیک زاپاس ، تعداد 17بسته بزرگ مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش که به شکل ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر انتظامی کیش گفت: پس از کشف مواد، سوداگر مرگ دستگیر و در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و تحویل مقامات قضایی شد.
 
پلیس فرودگاه کیش بار دیگر اجازه ورود موادمخدر به جزیره را نداد

رییس پلیس فرودگاه کیش از کشف مقادیری موادمخدر از یک مسافر ورودی به جزیره کیش خبر داد.

سرهنگ'اسداله بهجت' گفت : با تیزهوشی ماموران پلیس فرودگاه کیش، مقادیری مواد مخدر که در کشاله ران یک سوداگر مرگ، جاسازی شده بود ، کشف شد.

وی ادامه داد: ماموران مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه کیش توانستند پس از بازرسی بدنی از متهم مقدار 24 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که در لباس خود جاسازی کرده بود، کشف و ضبط کنند.
رییس پلیس فرودگاه کیش گفت: پس از تشکیل پرونده مقدماتی متهم به همراه مواد کشفی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار