معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان از تحقق تحقق ۱۲ درصدی حجم ابلاغی کلاس گذاری نهضت سوادآموزی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴ 08 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، گلبهار خسروی با بیان اینکه سوادآموزان تا ۲۹ دی ماه جاری فرصت دارند که در کلاس‌های سوادآموزی در استان ثبت‌نام کنند، اظهار کرد: فرآیند کلاس‌گذاری از شهریور ماه سالجاری آغاز شده است و به دلیل کندی روند کلاس‌گذاری، مهلت ثبت‌نام تا ۲۹ دی‌ماه جاری تمدید شد.

وی به دشواری فرآیند شناسایی، جذب و آموزش سواد آموزان اشاره کرد و افزود: تاکنون حدود ۱۲ درصد از حجم ابلاغی به استان زیر پوشش قرار گرفته است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان حجم ابلاغی سال‌جاری را ۱۳ هزار و ۸۰۰ نفر در سال‌جاری بیان کرد و افزود: استان با پوشش ۹۵ درصدی حجم دوره‌ها در سال گذشته بسیار موفق عمل کرده و باید اهتمام لازم برای پوشش حداکثری حجم سال جاری انجام و اقدامات و پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.

وی به فعال‌شدن تعداد دیگری از آموزش دهندگان غیرفعال واجد شرایط هم گریزی زد و گفت: تمام آموزش‌دهندگان فعال استان که تاکنون موفق به تشکیل کلاس نشده‌اند تا پایان دی ماه فرصت دارند نسبت به کلاس‌گذاری اقدام کنند.

خسروی اضافه کرد: در راستای رصد، کنترل و بررسی فعالیت‌ها و بازدید از کلاس‌های سوادآموزی مسئولان و ناظران سازمان نهضت سوادآموزی در استان حضور دارند.

وی بر آمادگی شهرستان‌ها و مناطق و ضرورت مستندسازی اقدامات تاکید کرد و گفت: یکی از اقدامات سوادآموزی در سطح اداره کل، شهرستان‌ها و مناطق پیگیری شاخص‌ها و معیار‌های ارزیابی عملکرد و مستندسازی اقدامات است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: تمام شاخص‌ها در طول سال باید پیگیری و عملیاتی و گزارش آن در مهلت زمانی تعیین شده به سازمان ارسال شود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار