رییس پلیس راهور استان بوشهر از اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌سواران متخلف در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ 14 January 2024

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ محمد صادقی رییس پلیس راهور استان بوشهر در این رابطه، اظهار داشت: با توجه به افزایش ۳۱ درصدی تصادفات فوتی شهرستان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل، پلیس راهور استان به منظور کنترل رفتار‌های مخاطره‌آمیز و خطرناک، با شناسایی علل و عوامل تشکیل‌دهنده در بروز حوادث رانندگی در سطح استان بوشهر، از تاریخ ۲۰ دی‌ماه اقدام به اجرای طرح توقیف موتورسیکلت‌سواران متخلف نمود.

وی افزود: در این راستا در روز اول اجرای این طرح با حضور کلیه عوامل پلیس راهور و انتظامی، تعداد ۶۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

صادقی تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده ۶۰ درصد تصادفات فوتی شهرستان بوشهر از جانب موتورسیکلت‌سواران به وقوع پیوسته و این امر موجب نگرانی شهروندان شده که این موضوع در جلسات متعدد بررسی و مقرر شد که وسایل نقلیه متخلف توقیف و جهت بازآموزی مجدد در کلاس‌های آموزشی که توسط اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور استان برگزار می‌شود، شرکت و سپس برابر قانون وسایل نقلیه رفع توقیف شود که این طرح تا زمان برقراری آرامش در ترافیک توسط پلیس راهور شهرستان اجرا خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان بوشهر یادآور شد: اکثر موتورسیکلت‌سواران در سطح استان فاقد گواهینامه مجاز بوده که پیشنهاد می‌شود در طرح گواهینامه آسان شرکت و از مزایای آن بهره‌مند شوند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار