مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، گفت: ٨٠ بسته و فرصت سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری کردستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران در معرض دید سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴ 16 January 2024

به‌گزارش تابناک کردستان، منصور مهرزاد مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان صبح امروز در جلسه هماهنگی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که با حضور نمایندگان بخش دولتی استان برگزار شد، اظهار کرد: این نمایشگاه با رویکرد‌های گردشگری سبز و رویداد‌های گردشگری در تاریخ ٢٣ لغایت ٢٦ بهمن‌ماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با بیان اینکه استان کردستان در این رویداد فرهنگی با تم نوروز و موسیقی حضور خواهد یافت، افزود: حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران فرصتی طلایی برای معرفی هرچه بهتر و باشکوه‎‌تر ظرفیت‌ها و جاذبه‎‌های گردشگری کردستان است.

وی عنوان کرد: در این نمایشگاه توانمندی‌های استان کردستان با همکاری شهرداری، بازرگانی، شرکت شهرک‌های صنعتی و مناطق آزاد بانه و فعالان بخش خصوصی استان از جمله هتلداران، راهنمایان گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در فضایی به مساحت ٢٧٢ مترمربع معرفی می‌شود.

مهرزاد یادآور شد: امیدواریم با برنامه‌ریزی و هماهنگی میان بخش دولتی و خصوصی بتوانیم همانند سال‌های گذشته، پرقدرت و فعال در این نمایشگاه حضور یابیم و استان کردستان را آن‌گونه که شایسته است معرفی کنیم.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار