رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به ابراز نظر کارشناسانر فرمانداری در مورد مصوبات شورا اشاره کرد و گفت: برخی از این اعمال نظرها کودکانه است و هزینه زیادی هم برای شهر و در برخی مواقع کشور ایجاد می‌کند.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۶ 18 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، مجید ناصحی‌مقدم، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه در روز‌های آخر قانونی برای ارائه لایحه بودجه سال آینده قرار داریم، اظهار کرد: طرح پیشنهادی عوارض و خدمات و همچنین بودجه به شورا ارائه می‌شود.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: شهرداری تا ۳۰ دی‌ماه فرصت قانونی برای ارائه لایحه بودجه را دارد که امروز جلسه فوق‌العاده با این هدف و همچنین بررسی چند مورد دیگر تشکیل شده است.
وی تاکید کرد: برای رعایت ترتیب ابتدا باید لایحه دفترچه عوارض و خدمات بررسی می‌شود، چرا که بخشی از ردیف‌های بودجه منوط به این دفترچه است.
ناصحی از آغاز بررسی دفترچه پیشنهادی عوارض و بهای خدمات، آئین‌نامه ارزش معاملاتی و نرخ‌نامه پیشنهادی سال آینده شهرداری از اوایل هفته آینده خبر داد و گفت: بررسی لایحه بعد از آن انجام می‌شود.
رئیس شورای اسلامی زنجان به تشکیل کمیسیون تخصصی بودجه طبق روال قانون اشاره و ابراز امیدواری کرد، شورا مصوبه لایحه بودجه را تا پایان بهمن ماه برای ارائه به شهرداری در راستای برنامه‌ریزی آماده کند.
وی به ابراز نظر کارشناسان در فرمانداری در مورد مصوبات شورا اشاره و تاکید کرد: این ابراز نظر‌ها برای شهر و برخی موارد کشور هزینه ایجاد می‌کند که به نظر یک لجاجت کودکانه می‌آید که نمونه آن در واگذاری بدون برگزاری مزایده و البته کارشناسی، یک دکه به یک جانباز خود را نشان داد که اینهمه هزینه ایجاد کرد.
ناصحی تاکید کرد: مردم این شهر آبرو دارند و با اینکار‌ها نباید آبروی شهر را ببرند، ولی اگر می‌خواهند ادامه دهند ما بریم بشینیم خانه، کارشناسان تصمیم‌گیری کنند، من را برای دادن یک دکه به یک جانباز اعدام کنید، ولی آبروی شهر و مردم و نظام را نبرند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار