مدیر بسیج سازندگی زرند گفت: طرح مردمی کاشت ۱۰ هزار نهال بادام کوهی به همت قرارگاه جهادی شهید مغفوری و ۱۵ گروه جهادی بسیج سازندگی در منطقه‌ای به وسعت ۱۵ هکتار در شهرستان زرند انجام شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲ 18 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، شاهرخی مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان کرمان اظهار داشت: مجموعه گروه‌های جهادی قرارگاه‌های پهنه‌ای و منطقه‌ای در نهادها و ارگان‌های دولتی دست به دست هم دادند تا بحث کاشت درخت را در استان کرمان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در این راستا ۴۲ میلیون درخت سهم استان کرمان در ۴ سال است و امروز که در شهرستان زرند هستیم با کاشت ۱۰ هزار درخت کار را شروع کردیم.

ابوالحسنی مدیرکل منابع طبیعی استان کرمان نیز گفت: در راستای کاشت یک میلیارد نهال و تفاهمنامه منعقد بین سازمان بسیج مستضعفین کشور و سازمان منابع طبیعی کشور امروز در منطقه عمومی دشتخاک( اطراف معدن ذغال سنگ ثامن )با حضور بسیجیان منطقه اولین مرحله کاشت نهال به مساحت ۲۰ هکتار با ۱۲ هزار نهال کاشته شد.

وی عنوان داشت: با توجه به کاهش پوشش گیاهی عرصه‌های منابع طبیعی و افزایش آلودگی هوا با کاشت این میزان نهال در منطقه به سمتی خواهیم رفت که سطح پوشش گیاه منطقه افزایش یابد.

وی یاد آور شد: در سطح استان با همکاری که با بسیج داریم نزدیک به ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار اصله تا پایان سال با همکاری نیروهای جهادی بسیج مستضعفین کاشته می‌شود.

حسین ابراهیمی مدیر بسیج سازندگی زرند نیز ابراز داشت: طرح مردمی کاشت ۱۰ هزار نهال بادام کوهی به همت قرارگاه جهادی شهید مغفوری و ۱۵ گروه جهادی بسیج سازندگی با همکاری اداره منابع طبیعی شهرستان زرند در منطقه‌ای به وسعت ۱۵ هکتار واقع در دهستان دشتخاک با حضور مسؤولان استانی ‌و شهرستانی غرس شد.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار