فرماندار فاریاب گفت: مردم باید آگاه شوند که چه کارهای بزرگی در بخش‌های مختلف از جذب سرمایه‌گذار، توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گرفته تا ایجاد و ارتقاء زیرساخت‌ها انجام شده و چه دستاوردهای کم‌نظیری در حوزه‌های علمی، بهداشتی و درمانی حاصل شده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ 21 January 2024

به گزارش تابناک کرمان، یوسف میرشکاری سلیمانی امروز در جلسه ستاد دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر برای انقلاب اسلامی و ملت ایران یادآور روز‌های پرخاطره و سرنوشت‌ساز است.

فرماندار فاریاب بر امیدآفرینی و ایجاد نشاط اجتماعی تاکید و عنوان کرد: با توجه به پیش رو بودن رویداد مهم انتخابات،همه باید با برنامه‌ریزی به تحقق مشارکت حداکثری تلاش کنند تا همانند سال‌های گذشته انتخابات پرشور و با حضور حداکثری در شهرستان رقم بخورد.

وی به جهاد تبیین و لزوم معرفی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و تصریح کرد: مدیران همواره با حجم گسترده وظایف با مدیریت منسجم پای کار هستند و اکنون نیز با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود، دستاوردهای دولت و فعالیت‌های انجام شده را در دهه فجر از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.

وی اضافه کرد: مردم باید آگاه شوند که چه کارهای بزرگی در بخش‌های مختلف از جذب سرمایه‌گذار، توسعه و آبادانی شهرها و روستاها گرفته تا ایجاد و ارتقاء زیرساخت‌ها انجام شده و چه دستاوردهای کم‌نظیری در حوزه‌های علمی، بهداشتی و درمانی حاصل شده است.

وی اضافه کرد: پیش از انقلاب، ما کشوری مصرف کننده بودیم و حتی پزشکان عمومی ما نیز از کشورهای هند، پاکستان و بنگلادش می‌آمدند.

برچسب ها: کرمان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار