نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دولت کاندیدی نداشته و برگزار کننده انتخابات است، از این‌رو انتظار می‌رود مسوولان از حضور در فضاهایی که موجب زیرسوال رفتن بی‌طرفی آن‌ها شده، پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 24 January 2024

به گزارش تابناک لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: آشنایی قشر نوجوان و جوان با معارف علوی یک وظیفه شرعی است که باید با شیوه‌های جدید آن را ترویج و گسترش داد.

وی خاطرنشان کرد: در پنجمین اجلاسیه سراسری نماز دانش‌آموزان ۵۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده که از ۹۰ نفر آن‌ها تجلیل خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در لرستان بر برگزاری اردو‌های روایان پیشرفت در استان تاکید و آن را مسیری در جهت تحقق جهاد تببین و بیان پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد.

شاهرخی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید و خاطرنشان کرد: امنیت درونی با حضور مردم حاصل می‌شود.

وی ادامه داد: این حضور گاهی با مشارکت در اجتماعات، در راهپیمایی‌ها بوده، اما جلوه عالی مشارکت، حضور در انتخابات است.

نماینده، ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بدخواهان به دنبال تضعیف حضور مردم در صحنه انتخابات هستند، افزود: همه ما باید در جهت حضور حداکثری مردم تلاش کنیم.

شاهرخی اظهار کرد: دولت کاندیدی نداشته و برگزار کننده انتخابات است، از این‌رو انتظار می‌رود مسوولان از حضور در فضا‌هایی که موجب زیرسوال رفتن بی‌طرفی آن‌ها شده، پرهیز کنند.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار