رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از ادامه بارش برف همراه با مه موضعی در راه‌های استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷ 25 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اظهار کرد: همه محور‌ها باز بوده و تردد در محور‌های کوهستانی با بستن زنجیر چرخ ممکن است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از بارش برف همراه با مه موضعی در ارتفاعات کوهستانی و محور‌های زنجان - طارم، زنجان – تهم - چورزق، سلطانیه_خدابنده _همدان، نیک پی_ماهنشان، زنجان_ ارمغان خانه، زنجان_بیجار و زنجان_دندی_تخت‌سلیمان خبر داد و گفت: همراه داشتن تجهیزات زمستانی و بستن زنجیر چرخ برای کسانی که در محور‌های کوهستانی تردد می‌کنند الزامی است.
وی یادآور شد: مه موضعی همراه با بارش پراکنده برف آزادراه و ترانزیت زنجان-قزوین را فراگرفته است و رانندگان برای ایجاد دید افقی بهتر است از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.
رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: کاربران جاده‌ای و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، از طریق شماره تلفن ۱۴۱ و یا از طریق وب سایت ۱۴۱.ir از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار