کد خبر: ۱۱۵۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰ 28 January 2024

جلسه هم اندیشی با صاحبان صنایع استان بمنظور تشریح، بحث و گفتگو پیرامون دستورالعمل های جدید تعرفه های برق مشترکین بالای یک مگاوات به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد به گزارش تابناک گیلان
دراین جلسه محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان ضمن خیر مقدم به مشترکین صنعتی حاضر در جلسه، خاطرنشان کرد: بدون شک با تعامل و همکاری در کنار تنویر و آگاه سازی بسیاری از فرآیندها تسهیل خواهد شد و این جلسه نیز با همین هدف برگزار شده است.

وی افزود: طی سالیان اخیر با برنامه ریزی های مدون تلاش شده است بهترین شیوه همکاری با صنایع استان مورد اتخاذ قرار گیرد تا هم چرخ صنعت در استان بچرخد و هم برق مطمئن و پایدار برای کل استان تامین شود.

مهدیزاده با تشکر ویژه از صاحبان صنایع استان اظهار داشت: توزیع برق گیلان بعنوان مجری پیاده سازی دستورالعمل های کشور در حوزه برق آمادگی کامل برای همکاری با صنایع را داشته و دارد.

همچنین دراین جلسه اکبر تطهیری مقدم رئیس انجمن مدیران صنایع استان گیلان ضمن تشکر از همکاری توزیع برق استان به ویژه در تابستان سالجاری، اظهار داشت: طی دوسال اخیر برنامه ریزی مدون و همکاری بسیار خوبی بین توزیع برق گیلان و بخش صنعت اتفاق افتاده است که نتیجه آن رضایتمندی بیش از پیش بوده است.

وی خاطرنشان کرد: دریافت نظرات مخاطبین موجبات رشد و توسعه را فراهم می آورد و امیدواریم در تصمیم سازی ها و اجرای امور، نگاه ویژه ای به بخش تولید و صنعت وجود داشته باشد.

گفتنی است در این جلسه جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین بهمراه عباس نصیری مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین و همکاران این حوزه به ارائه توضیحات و تشریح دستورالعمل ابلاغی از سوی شرکت توانیر در خصوص شیوه جدید تامین برق مشترکین بالای یک مگاوات و نحوه محاسبات آن پرداختند و به سوالات حاضرین نیز پاسخ داده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار