سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام بالغ بر یک هزار و ۳۰۰ کیلومتر برف‌روبی در راه‌های استان طی ۲۴ ساعت گذشته و رهاسازی ۶۰ خودرو گرفتار در برف خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳ 29 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، سید شهرام کهریزی با اشاره به تداوم بارش برف در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در مجموع در این مدت یک هزار و ۳۴۵ کیلومتر برف‌روبی در محورهای استان صورت گرفت و هشت محور روستایی نیز بازگشایی شد که دسترسی به راه تعداد قابل توجهی روستا را فراهم کرد.

وی افزود: در این مدت ۶ مورد ریزش نیز در راه‌های مختلف استان داشتیم که کار ریزش برداری در کوتاه‌ترین زمان انجام شد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: عمده بارش برف را در مناطق اورامانات، اسلام آبادغرب و سنقر و کلیایی داشتیم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از پای کار بودن بالغ بر ۱۱۰ نیرو در این عملیات یاد کرد و افزود: بالغ بر ۷۰۰ تن شن و نمک نیز برای جلوگیری از یخ زدگی در سطح راه‌های کرمانشاه مصرف شده است.

وی با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر وقوع مجدد برف و باران طی دو روز آینده، از آماده‌باش ۴۵۰ نیروی راهداری و ۴۶ راهدارخانه استان یاد کرد و ادامه داد: به میزان کافی دپو شن و نمک نیز انجام شده است.

کهریزی به افراد توصیه کرد طی بارش‌های آتی از تردد غیرضروری در راه‌های استان خودداری کنند و حتما تجهیزاتی مانند زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه توجه به سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن خودرو را نیز ضروری دانست و خاطرنشان کرد: افراد می‌توانند قبل از هرگونه سفر از طریق سامانه ۱۴۱ از وضعیت راه‌ها باخبر شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار