فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: آزمون بزرگ انتخابات صحنه پیروزی ملت ایران در برابر جهانیان است.
کد خبر: ۱۱۵۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶ 06 February 2024

به گزارش تابناک اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل امروز در مراسم یادواره شهدای محله سی‌متری و مسجد علی‌ابن‌ابیطالب (ع) شهر خلخال اظهار کرد: آزمون بزرگ انتخابات صحنه پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است.

وی با اشاره به رشادت شهدای جنگ تحمیلی و تبعیت آنان از ولایت فقیه در دفاع از آرمان‌های کشور افزود: پیام امروز شهیدان حضور در صحنه‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به آزمون بزرگ انتخابات گفت: امروز بیشترین هجمه تبلیغات بر روی جوانان بوده که امید از آنان سلب شود و بی هویتی بر تفکر آنان پیروز شود، اما جوانان انقلابی کشور با آگاهی و بصیرت خود در برابر این هجمه‌ها ایستاده و در انتخابات یازدهم اسفند ماه به عنوان صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی با افتخار حاضر می‌شوند.

سردار محمدی اصل با اشاره به جنگ شناختی دشمن با لجن پراکنی و تغییر اندیشه‌ها تصریح کرد: امروزه دشمن تمام توان خود را بر استفاده از فضای مجازی برای مبارزه با ملت ایران به کار گرفته است و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذار نیست و با اختلاف‌اندازی در بین خانواده‌ها، قومیت‌ها و جامعه، به فکر رسیدن اهداف شوم خود است.

محمدی اصل گفت: میدان جنگ اکنون تغییر یافته و اگر آن زمان خاکریز‌ها مطرح بود، ولی امروز فضای مجازی و گوشی‌های تلفن همراه مرز‌ها را حذف کرده و دشمن با این ابزار نقشه‌های شومی دارد از همین رو باید با بصیرت این فضا مدیریت شود.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروز سپاه پاسداران یاور قوی ولایت، حامی کشور و همراه ملت است و اجازه نخواهد داد این زحمات شهدا و خون پاک‌شان که در راه آزادی این کشور به زمین ریخته شده است، پایمال شود.

محمدی اصل افزود: اکنون که میدان مبارزه دشمن را شناخته‌ایم، باید با حضور در صحنه و همراهی با ولایت فقیه، با بالا بردن مشارکت ملی در انتخابات راه را بر تفکر و نفوذ دشمن سد کنیم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار