شهردار کرمانشاه مطرح کرد؛
شهردار کرمانشاه بر لزوم مشارکت در انتخابات تاکید کرد و گفت: انسجام ملی یکی از مظاهر قدرت است که به وسیله مشارکت در انتخابات افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۵ 20 February 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، نادر نوروزی عصر امروز سه‌شنبه (یکم اسفندماه) در کارگاه آموزشی سواد رسانه برای فعالان فضای مجازی که در سالن آمفی تئاتر هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: فضای مجازی اکنون در حال پیشرفت است در صورتی که پیش از ۲۰ سال گذشته اصلاً این بحث مطرح نبود.

وی افزود: هر ابزاری که دانش بشری در اختیار ما قرار می‌دهد توانایی ما را افزایش داده و می‌تواند موجب توسعه یا تخریب شود.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: دسته‌بندی قدرت چهار دسته قدرت نظامی، چانه زنی دیپلماتیک، قدرت اقتصادی و انسجام ملی را در نظر داریم، انسجام ملی مهمترین مولفه قدرت هر کشور است و در انتخابات‌ها و مجامع ملی مشخص می‌شود.

وی اضافه کرد: اگر در انتخابات شرکت کنیم به انسجام ملی کمک کرده‌ایم، باید فارغ از هر سلیقه سیاسی صرف شرکت در انتخابات را برای مردم تبیین کنیم.

نوروزی تشریح کرد: ما اکنون در برابر بزرگ‌ترین قدرت‌های دنیا قرار گرفته‌ایم و آنها در چنین شرایطی توان مقابله با ما را ندارند و سعی می‌کنند که در بحث‌های اقتصادی به قدرت ما صدمه بزنند.

شهردار کرمانشاه ابراز کرد: حضور در انتخابات در چانه زنی دیپلماتیک ما اثر دارد و در نهایت موجب می‌شود که قدرت اقتصادی را به دست بگیریم و باعث تسهیل معیشت ملت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر این چرخه را به درستی درک و در رسانه‌ها به درستی برای مردم تشریح کنیم آگاهی مردم ارتقاء یافته و مشارکت را بیش از پیش خواهیم دید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار