رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال محدودیت ترافیکی جشن نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت ولیعصر (عج) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۸ 24 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه سرهنگ محمد حیدری اظهار کرد: برابر اعلام سازمان تبلیغات اسلامی استان جشن بزرگ نیمه شعبان در روز یکشنبه ۶ اسفندماه در بلوار شهید شیرودی (طاقبستان) حدفاصل تقاطع فرهنگیان فاز ۲ تا تقاطع غیرهمسطح شهید صیاد شیرازی با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در همین راستا و به منظور تأمین امنیت ترافیکی شهروندان و شرکت کنندگان در مراسم جشن، طرح محدودیت ترافیکی در مسیر مذکور اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه تصریح کرد: این طرح از ساعت ۸ صبح اجرا و تا پایان مراسم که عصر روز یکشنبه خواهد بود، ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: لازم است شهروندان عزیز کرمانشاهی با اطلاع از این محدودیت ترددهای خود را مدیریت نمایند و از مسیرهای جایگزین و موازی بلوار شهید شیرودی (طاقبستان) استفاده نمایند.

وی در پایان گفت: جشن‌های نیمه شعبان در بوستان‌ها و پارک‌های شهرهای استان نیز برگزار می‌گردد لذا ضمن اینکه لازم است عابرین پیاده از محل‌های ایمن تردد کنند، از رانندگان گرامی تقاضا دارم در نهایت توجه و احتیاط رانندگی کنند و مراقب تردد عابرین باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار