رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: بی احتیاطی حین گردش راننده سواری پراید در تقاطع مهران به روستای " بان رحمان" ۲ فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.
کد خبر: ۱۱۵۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ 08 March 2024

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی بیان کرد : در پی اعلام فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی وقوع یک فقره تصادف بین یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو در محور مهران- تقاطع مهران به روستای" بان رحمان" بلافاصله کارشناسان پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی مطرح کرد :  در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، در اثر این حادثه، ۲ نفر کشته و تعداد سه نفر مجروح که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام شدند.

کهزادی تصریح کرد: علت تامه این تصادف، بی احتیاطی از جانب راننده سواری پراید به علت عدم رعایت حق تقدم‌حین گردش بوده است.

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز در این خصوص گفت : به محض اعلام حادثه به مرکز هدایت عملیات، در سریعترین زمان ممکن سه دستگاه آمبولانس سبک به محل اعزام شد.

 محسن ویسی خاطرنشان کرد : متاسفانه ۲ نفر از سرنشینان پراید در دم جان باخته و یکی از مصدمین این حادثه پس از انجام اقدامات درمانی، توسط کارشناسان اورژانس ایلام به بیمارستان امام حسین(ع) مهران منتقل و سایر مصدومان نیز، قبل از رسیدن پرسنل اورژانس به وسیله خودروی شخصی به این بیمارستان منتقل شده بودند.

وی تاکید کرد :  سه مصدوم حادثه هم اکنون در بیمارستان امام حسین(ع) شهرستان مهران هستند و شرایط نسبتا پایداری دارند./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار