نمایش مجلس پنبه‌زنی کاری از گروه تئاتر امروز از جمعه ۱۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در تالار آوینی شهر قم اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰ 09 March 2024

به گزارش تابناک قم، سید محمد حسینی درباره ژانر اثر گفت: این نمایشنامه کمدی اجتماعی متفاوت است و که با جوانان صحبت می‌کند و در بخشی از نمایش با خبرنگاران و اهالی رسانه طرف خواهیم بود.

کارگردان نمایش مجلس پنبه‌زنی از روایت کار عنوان کرد: قصه این نمایش برگرفته از وقایع دویست سال گذشته تاکنون که اتفاقات اجتماعی مهم در آن اتفاق افتاده است، شامل می‌شود که در سطح جامعه اتفاق می‌افتد، به خصوص جوانان که در سطوح مختلف تاثیر می گذارد و واکنش‌های مختلفی دربر دارد.

حسینی ادامه داد: در ابتدا قرار بود با گروه حرفه ای کار کنم، اما خروجی بچه‌های انجمن هنرهای نمایش در طول دوره‌ها را دیدم و با توجه به نیاز نیروهای جدید در تئاتر از این گروه استفاده کردم.

وی درباره جوایز و افتخارات نمایش اظهار کرد: این نمایش در جشنواره استانی تئاتر قم شرکت کرد و جزء هشت کار منتخب بود که نمایش اول برگزیده بیست و چهارمین جشنواره استانی تئاتر قم، جایزه اول کارگردانی، جایزه دوم نویسندگی و جایزه اولی و دومی بازیگر مرد را از آن خود

کرد.

وی درباره عوامل توضیح داد: بازیگران اثر مرتضی ایجادی، زینب بشکار، مهدی شیر آهنگری، علی اکبری تابانی، عماد فرجی، یزدان نادری، پارسا قلی زاده، فاطمه میعادی، مائده دورقی، ثنا میراحمدی، ترانه صادقی، آناهیتا زمانی و سید محمد حسینی هستند.

حسينی ادامه داد: نویسنده نمایش مرتضی مرتضوی‌راد، مشاور کارگردان علی فرحناک، دستیار و طراح نور مهدی منصوری، طراح لباس یاسمن ولى، آهنگساز علی مثقالی، طراح پوستر مرتضا فرحناک، مدیریت رسانه هانی احمدزاده و منشی صحنه زینب بشکار است.

حسینی درباره زمان اجرا اظهار داشت: این نمایش با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از جمعه ۱۸ اسفند ساعت ۲۰ در تالار شهید آوینی به آدرس بلوار جمهوری، نبش کوچه ۲۸، مجتمع شهید آوینی اجرای خود را آغاز کرد و تا آخر اسفندماه سال جاری با درگاه خرید بلیط qomticket.com برای علاقه‌مندان هنرهای نمایش اجرا میشود.

در پایان نمایش از پوستر اثر با حضور علی فرحناک مشاور کارگردان، مرتضا فرحناک طراح پوستر و جمعی از هنرمندان هنرهای نمایشی استان رونمایی شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار