قدردانی پلیس‌راه خوزستان از اقدامات شرکت توسعه نیشکر در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی؛
در نشست مشترک مدیران صنعت نیشکر و رئیس پلیس راه خوزستان، بر لزوم همکاری و تعامل دوجانبه برای ارتقای ایمنی جاده‌ها و همچنین نوسازی و بهبود وضعیت ناوگان حمل‌ونقل کارکنان نیشکر تأکید شد.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 09 March 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در نشست امروز پنج‌شنبه (۱۷ اسفندماه) رئیس پلیس راه خوزستان ضمن قدردانی از اقدامات صنعت نیشکر در ایمن‌سازی جاده‌ها و کمک به ارتقای امنیت جاده‌های خوزستان، خواستار تعامل و همکاری بیش‌ازپیش صنعت نیشکر و پلیس راه شد.

سرهنگ سعید رحیمی با اشاره به نقش خطیر صنعت نیشکر در رونق اقتصاد و حرکت کشور به سمت خودکفایی با تولید محصولات راهبردی در شرایط تحریم‌های همه‌جانبه، بر ضرورت بهبود وضعیت ناوگان حمل‌ونقل کارکنان نیشکر به‌عنوان جهادگران سنگر تولید تأکید کرد.

اقدامات نیشکر در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر نیز با قدردانی از همکاری پلیس راه استان و تأکید بر تعهد این شرکت به حفظ سلامت و امنیت کارکنان نیشکر، از آمادگی این شرکت برای همکاری و تعامل بیشتر با پلیس راه و همچنین نوسازی ناوگان حمل‌و‌نقل کارکنان خبر داد.

دکتر عبدعلی ناصری با برشمردن اقدامات شرکت توسعه نیشکر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی افزود، این شرکت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود، اقدامات متعددی از جمله نصب علائم و تابلوهای هشداردهنده، حذف نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای، روشنایی و خط‌کشی جاده‌ها، احداث و تعمیر راه‌ها و پل‌ها، ایجاد سرعت‌گیر، نصب نیوجرسی در محورهای مواصلاتی خوزستان باهدف جلوگیری از حوادث احتمالی و تصادفات انجام داده است.

در این نشست، مدیران واحدهای نیشکری در گزارشی، وضعیت ایمنی جاده‌های پیرامون کشت و صنعت‌ها را تشریح و در مورد راهکارهای ارتقای ایمنی ورودی شرکت‌ها و بهبود وضعیت ناوگان حمل‌ونقل کارکنان تبادل نظر کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار