با حضور موثقی نیا و سالاری معاونان وزیر صمت و نفت برگزار شد؛
تابناک هرمزگان- مراسم مبادله قرارداد واگذاری ۴۵۰ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به شرکت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ 06 January 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// مراسم مبادله قرارداد واگذاری ۴۵۰ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس به شرکت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی، شامگاه شنبه در سالن جلسات شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی برگزار شد. در این مراسم که با حضور محمدرضا موثقی نیا معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو و جلیل سالاری معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی برگزار شد، طرفین به تفاهم برای مبادله قرارداد ساخت این پتروپالایشگاه دست یافتند.

گفتنی است «توفیق آذرمگین» به عنوان مدیرعامل و «فرحی» به عنوان رئیس هیات مدیره، نمایندگان شرکت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و «عبدالعظیم نجیبی» به عنوان رئیس هیات مدیره و «مسعود پاکزاد» به عنوان عضو هیات مدیره، نمایندگان منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در این قرارداد بودند که با امضای این سند، رسمیت قرارداد را تایید کردند.

شایان ذکر است منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس در غرب بندرعباس و در زمینی به مساحت ۵ هزار هکتار جانمایی شده است و به چهار سایت جنوبی، میانی، شمالی و توسعه تقسیم می‌شود که شرکت‌های سرمایه‌گذار در حال اجرا یا بهره‌برداری طرح‌های موردنظر هستند.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار