مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آسیب رساندن به دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی در تهران خبر داد و گفت: متاسفانه در حین عملیات به دو دستگاه خودروی امدادی آتش نشانی هم حمله شد که خسارت جدی به خودرو‌ها وارد شده است. ما حتما این موضوع را از مبادی قانونی و قضایی پیگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷ 12 March 2024

به گزارش تابناک تهران، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انجام ۱۳۳ عملیات مرتبط با چهارشنبه‌سوری از ساعت ۱۷ تا ۲۱ چهارشنبه سوری خبر داد.

قدرت الله محمدی با بیان اینکه از ساعت ۱۷ عصر امروز تا ساعت ۲۱ مجموعا ۳۱۱۴ تماس با موضوع حوادث چهارشنبه‌سوری با سامانه ۱۲۵ برقرار شده است، گفت: این تماس‌ها منجر به اجرای ۱۳۳ عملیات در این مدت شده است.

وی با بیان اینکه آماده‌باش آتش‌نشانان در سراسر تهران همچنان ادامه دارد، گفت: بیشترین ماموریت ما تاکنون مربوط به حریق در فضای سبز و منازل مسکونی بوده است. همچنین در این مدت پنج مورد انفجار نیز داشتیم که ناشی از ساخت مواد محترقه در داخل منازل بود. این انفجار‌ها منجر به مصدومیت شدید پنج نفر شده است

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین از آسیب رساندن به دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی در تهران خبر داد و گفت: متاسفانه در حین عملیات به دو دستگاه خودروی امدادی آتش نشانی هم حمله شد که خسارت جدی به خودرو‌ها وارد شده است. ما حتما این موضوع را از مبادی قانونی و قضایی پیگیری خواهیم کرد.

محمدی با بیان اینکه در حال حاضر میزان تماس‌ها با سامانه ۱۲۵ به اندازه پارسال است، گفت:، اما احتمال افزایش ماموریت‌ها وجود دارد. از این رو از شهروندان می‌خواهیم که دست به کار‌های خطرناک نزنند. برخی از روی بالکن و پشت بام اقدام به پرتاب موادمحترقه کرده بودند که این کار بسیار خطرناک است. مردم به آرامش نیاز دارند، سالمندان و بیماران و ... در شرایط خوبی قرار ندارند و خواهش می‌کنیم که طوری رفتار شود که مردم به سمت آرامش بروند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار