با حضور سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کل کشور، سرهنگ علی میرشمسی به عنوان فرمانده جدید مرزبانی استان هرمزگان معرفی و از تلاش های سرهنگ احمد دادستانی تقدیر بعمل آمد. در این مراسم استاندار هرمزگان نیز حضور داشت.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 21 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کل کشور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید مرزبانی استان هرمزگان گفت:  تا پایان امسال راهبرد ایجاد پایگاه در عمق آبهای خلیج فارس و دریای عمان عملیاتی می شود تا ضمن برخورد جدی تر با معضلات منطقه ای، بتوانیم امنیت پایدار را مرزهای دریایی جنوب کشورمان را توسعه دهیم.

وی گفت: در سایه حمایت های مردم و چشمان همیشه بیدار فرزندان ملت در یگان های مختلف مرزبانی در کشورمان، بحمد الله امنیت در مرزها حاکم است.

سردار رضایی عنوان کرد: برای استقرار و گشت زنی نیروهای مرزبانی در دریاها، شناورهایی با شرایط ویژه نیاز است که برای بررسی امکان تولید آن با صنایع کشتی سازی مستقر در هرمزگان مذاکرات اولیه انجام شده است تا بتوانیم از این توانمندی با اتکای به ظرفیت های داخلی بهره مند شویم.

مرزبانی باید به دانش روز مجهز شود

جاسم جادری استاندار هرمزگان نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت های عظیم کشورمان در حوزه مرزها، عنوان کرد: مرزها دیگر تهدید بشمار نمی روند و با حضور دلگرم کننده نیروی انتظام، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی در مرزها، ثبات و اقتدار کشورمان به اثبات رسیده و اکنون مرزها باید با برنامه ریزی منسجم و همه جانبه به کانون رشد و توسعه کشور تبدیل شوند.

وی گفت: علاوه بر تامین شناور و دیگر تجهیزات کارکنان مرزبانی باید دانشهای روز مرتبط با سرفصلهای امنیتی وپاسداری از مرزها را هم فرا بگیرند.

نماینده عالی دولت در هرمزگان افزود : مرزبانی استان با کشف 19 میلیون تن سوخت قاچاق در 2 سال گذشته رتبه اول کشف سوخت قاچاق را در کشور از آن خود کرده است و در این زمینه تلاش های این نیرو ستودنی است و امیدواریم که این روند با جدیت ادامه یابد.

وی با اشاره به امنیت مثال زدنی امنیت در کشورمان با شرایط پیچیده منطقه و ناامنی گسترده در سطح منطقه، اظهار کرد: حاصل مجاهدت های شبانه روزی نیروهای مرزبانی و دیگر دستگاههای امنیتی و نظامی و انتظامی کشورمان است که اکنون ایران به عنوان جزیره ثبات در منطقه مطرح است و برغم توطئه های شبانه روزی دشمنان، اقتدار و امنیت در کشورمان با تمام ظرفیت ها جریان دارد.

در بخش دیگری از این مراسم، سرهنگ علی میر شمسی بعنوان فرمانده مرزبانی استان هرمزگان معرفی و از خدمات سرهنگ احمد دادستانی فرمانده پیشین این نیرو قدردانی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار