امام جمعه شیراز گفت: با توجه به تقارن ایام شهادت مولای متقیان علیه السلام با تعطیلات و روز طبیعت؛ از روزه داران خواست برای حفظ حرمت این شبها، طبیعت گردی خود را به تعطیلات عید سعید فطر موکول کنند.
کد خبر: ۱۱۶۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳ 29 March 2024

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز؛ ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به شب‌های قدر و اهمیت احیا از دوستداران حضرت علی علیه السلام خواست قدردان این فرصت‌ها باشند.

آیت الله دژکام با توجه به تقارن ایام شهادت مولای متقیان علیه السلام با تعطیلات و روز طبیعت؛ از روزه داران خواست برای حفظ حرمت این شبها، طبیعت گردی خود را به تعطیلات عید سعید فطر موکول کنند.
خطیب جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صد و هشتادمین روز مقاومت مردم فلسطین گفت: دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در دیدار با رهبر معظم انقلاب بر این نکته تاکید کرد که اتفاقات غزه تکرار حادثه کربلا است و با وجود همه سختی‌ها و توطئه‌ها، مردم غزه با تکیه بر منطق ابا عبدالله علیه السلام در کنار نیرو‌های مقاومت توانسته‌اند، طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را برای نابودی مقاومت با شکست مواجه کنند.
آیت الله دژکام در پایان با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی گفت: مردم ایران در ۱۲ فروردین؛ جمهوری اسلامی را به تثبیت رساندند و این روز به گفته امام خمینی (ره) از ایام الله است چرا که مردم در این روز به پا خواستند تا دین را به میدان اقدام و عمل اجتماعی بیاورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار