فرمانده انتظامی گرگان از دستگیری پسر عمومی قاتل خبر داد و افزود: این فرد با استفاده از سلاح سرد پسر عموی خود را به قتل رسانده است.
کد خبر: ۱۱۶۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۵ 02 April 2024

به گزارش تابناک گلستان، سرهنگ علی تجری ظهر امروز، سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در تشریح جزئیات درگیری دو پسر عمو در گرگان، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری در یکی از مناطق شهرستان گرگان، بلافاصله عوامل انتظامی پاسگاه سعدآباد به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه پس از حضور مأموران مشخص شد، بین دو پسر عمو به علت اختلاف شخصی درگیری رخ داده است، ادامه داد: یکی از آن‌ها با استفاده از سلاح سرد پسرعموی خود را به قتل رسانده و به محل نامعلومی متواری شده است.

فرمانده انتظامی گرگان با تأکید بر اینکه با اشراف اطلاعاتی و تلاش‌های صورت گرفته در کمتر از دو ساعت مخفیگاه قاتل شناسایی شد، خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضائی و در یک عملیات ویژه، قاتل دستگیر شد.

وی با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهم، علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد، افزود: متأسفانه برخی افراد به جای اقدامات قانونی با حرکات خودسرانه دست به اقدامات خشونت آمیز و غیر قابل توجیه می‌زنند که باعث بروز حوادثی این چنین تلخ و ناگوار می‌شود.

سرهنگ تجری تبعیت از قانون را اصلی‌ترین زیربنای زندگی اجتماعی بشر عنوان کرد و گفت: آنچه برای مجموعه پلیس مدنظر بوده اجرای قانون و برقراری نظم و امنیت است و با هرگونه هنجارشکنی و بر هم زنندگان نظم و امنیت به طور جدی برخورد می‌شود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار