رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم مطرح کرد:
رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم با اشاره به برگزاری ۲۶ امین کنگره ارتباط صنعت و دانشگاه در استان قم عنوان کرد: کنگره ارتباط صنعت و دانشگاه فرصتی ویژه برای جذب متخصصان است.
کد خبر: ۱۱۶۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۴ 08 April 2024

به گزارش تابناک قم، محمد آقاجانی رییس هیات مدیره خانه صمت استان قم با اشاره به برگزاری ۲۶ امین کنگره ارتباط صنعت و دانشگاه در استان قم گفت: بسیار خرسنیدم که 26امین دوره از این کنگره در استان قم برگزار می شود و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا در این کنگره پل ارتباطی مناسبی میان متخصصین دانشگاه و فعالان حوزه صنعت ایجاد کنیم.

آقاجانی ادامه داد: امروز نیاز اصلی جامعه صنعتی استان نیروی کار و نیروی کار متخصص است که این نیاز می تواند به راحتی در ارتباط صنعت و دانشگاه رفع بشود و شاهد یک رشد دوطرفه باشیم که در ادامه آن امیدواریم ضمن رشد نرخ اشتغال جامعه دانشگاهیان و متخصصین، تحول و تغییر در تولیدات و فعالیت واحد های تولیدی بویژه واحد های سنتی را شاهد باشیم.

رییس خانه صنعت معدن و تجارت استان قم در ادامه با اشاره به تعیین غرفه های نمایشگاهی در حاشیه کنگره برای حضور واحد های صنعتی گفت: کارآفرینان محترم و واحد های فعال تولیدی استان می توانند نسبت به دریافت غرفه در حاشیه این کنگره اقدام نمایند و در طی آن ها به گفت و گو، تبادل نظر، انتقال تجربه و جذب نیرو بپردازند.

۲۶ امین کنگره ارتباط صنعت و دانشگاه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دانشگاه شهاب دانش استان قم و با همکاری و مشارکت سازمان صمت استان قم، اتاق بازرگانی و خانه صنعت معدن و تجارت استان برگزار خواهد شد.

متقاضیان می توانند تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 20 فروردین ماه جهت دریافت غرفه با شماره تلفن 09120971064 تماس حاصل نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار