مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران :
حجت الاسلام شریف تبار با تاکید بر اهمیت اجرای طرح نور گفت : اجرای طرح نور مطالبه ی عمومی است.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰ 18 April 2024

مهدی رفیعی: به گزارش خبرگزاری تابناک مازندران ، حجت الاسلام شریف تبار با بیان اهمیت اجرای طرح حجاب و عفاف در جامعه افزود : اجرای طرح نور که توسط نیروهای پرتلاش امنیت اخلاقی در جامعه در حال اجراست ، یک مطالبه عمومی است که نیازمند توجه همه مسئولین در این مسئله است .

حجت الاسلام شریف تبار با تقدیر از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت اخلاقی در جامعه ادامه داد : توجه به امر عفاف وحجاب وصیانت از آن یعنی توجه به امنیت عاطفی کانون خانواده و امروز یکی از دغدغه های اصلی خانوادها برای همین مسئله است .

وی با اشاره به طرح نمادین زنجیزه انسانی در سواحل مازندران به پاس طرح عملیاتی وعده صادق سپاه پاسداران و همچنین طرح نور اشاره کرد و خاطر نشان کرد : حجاب و عفاف در هر جامعه ای به ایجاد سلامت اجتماعی و فرهنگی و آرامش و امنیت اخلاقی در جامعه کمک می کند و جامعه اسلامی باید در این مورد سرآمد باشد .

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران به وجود برخی ناهنجاری های حوزه حجاب و عفاف اشاره و بیان داشت : گروه معدودی در جامعه اسلامی ایران از روی جهالت ، نا"آگاهی و یا با سازماندهی برخی عناصر خودفروخته به این فریضه مهم حمله کرده و به دنبال احیای مجدد فرهنگ بی بندو باری زمان پهلوی در جامعه تلاش می کنند ولی بدانند جامعه ایران اسلامی و ملت مومن و حتی برخی از بانوانی که حجاب کامل ندارند ، در مقابل این جماعت قلیل کوتاه نمی آیند و همراهی نخواهند کرد .

مدیر کل تبلیغات اسلامی منشا حجاب و عفاف را از صفات انسانی برشمرد و افزود : حجاب و عفاف نه فقط در دین مبین اسلام بلکه در همه ادیان الهی مورد تاکید است و حافظ امنیت روانی و اخلاقی و باعث ثبات خانواده ها است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار