رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ویژگی اسلام برخلاف تمدن غرب این است که در خدمت همه دولت‌ها و ملت‌های دنیا خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۶۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸ 24 April 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سردار غلامرضا سلیمانی امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت در مراسم محوری گرامیداشت پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس گفت: وعده صادق دقیق برنامه‌ریزی شده بود و دقیق‌ترین و پیچیده‌ترین عملیات علیه رژیم صهیونیستی و تنبیهی توسط ملت ایران در پی حمله اسرائیل به کنسولگری کشورمان محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: پژوهش‌های تحقیقاتی موسسات مطالعات راهبردی نشان می‌دهد که نگاه به ایران و نظام اسلامی با این عملیات تغییر پیدا کرد و در واقع عملیات وعده صادق میخی بر تابوت صهیونیست‌ها بود که پیامد‌های آن در آینده برای مسلمانان غرورآفرین و برای صهیونیست‌ها سهمگین است.
سردار سلیمانی گفت: در سایه تفکرات صهیونیستی، مردم مظلوم و بی دفاع غزه بیش از ۶ ماه است که بی سلاح و در سخت‌ترین شرایط مقاومت می‌کنند، اما یک نفر اعلام نارضایتی نکرده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه اسرائیل در برابر پاسخ ایران، حداکثر توان و ظرفیت خود را در قالب ۱۰ کشور به میدان آورد، گفت:سنت الهی قاعده‌هایی داشته که ملت ایران به آن اعتماد دارد و تاکنون جنگ‌های بسیاری در جهان شکل گرفته و کشتار مسلمانان پیامد تمدن منحرف شده از مسیر الهی بوده که پایان این دوران فرارسیده، چون سنت الهی است.

وی تصریح کرد: شروع پایان این دوران با پیروزی انقلاب اسلامی همراه بود که خداوند، انقلاب اسلامی را به پرچمداری امام راحل به پیروزی رساند تا زمینه اضمحلال این ستم‌ها فراهم شود و از همین مسجد شکر صحرای طبس و از زبان مردم ولایتمدار خراسان جنوبی، یزد و مردم شهرستان طبس اعلام می‌کنیم که ملت‌ها امیدوار باشند به این مسیر و آن نگاهی که به ملت ایران و رهبر حکیم و فرزانه دوخته‌اند قطعا به نتیجه مورد انتظار خواهد رسید.

سردار سلیمانی گفت: ویژگی اسلام برخلاف تمدن غرب این است که در خدمت همه دولت‌ها و ملت‌های دنیا خواهد بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: واقعه طبس، شهادت محمد منتظر قائم، شهدای جبهه مقاومت و همه پیروزی‌های ملت مسلمان پیام مهم داشته و این است که عظمت مسیر حق بزرگ‌تر از آن بوده که در ذهن‌ها شکل گرفته، چون آرایش جدید جهان اسلام قدرت زیادی دارد که باید غرب آن را باور کند و آمریکا دست از جنایت‌های خود بردارد.

مصطفی بهی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت واقعه صحرای طبس و حضور مسافران و گردشگرانی که طی سال در این محل و مسجد شکر حضور پیدا می‌کنند، برقراری اینترنت پرسرعت از اهمیت زیادی برخوردار است که امروز محقق شد.

وی افزود: ۳۵ میلیارد ریال برای تامین اینترنت پرسرعت در این منطقه با پیگیری‌های متعدد از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تامین و هزینه شده است.

برچسب ها: خراسان جنوبی‌
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار