شهرداری و شورای شهر دهلران پیرو انتشار یک یاداشت در خبرگزاری تابناک در مورخه8 اردیبهشت ماه با عنوان "گارد کارکنان شهرداری دهلران در مقابل شهردار وارداتی" درج نمود که جوابیه به این خبرگزاری ارسال کرده که طبق قانون مطبوعات بدون هرگونه دخل تصرف در آن منتشر می گردد.
کد خبر: ۱۱۶۴۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰ 28 April 2024


به گزارش تابناک ایلام؛ شهرداری و شورای شهر دهلران پیرو انتشار یک یاداشت در خبرگزاری تابناک در مورخه8 اردیبهشت ماه با عنوان "گارد کارکنان شهرداری دهلران در مقابل شهردار وارداتی"  (اینجا )درج نمود که جوابیه به این خبرگزاری ارسال کرد که این رسانه  طبق قانون مطبوعات بدون هرگونه دخل تصرف آن را منتشر می کند.

در جوابیه شهرداری و شورای شهر دهلران آمده است:

در خصوص درج مطلبی تحت عنوان گارد کارکنان شهرداری دهلران در مقابل شهردار وارداتی بدینوسیله اعلام می دارد پرسنل شهرداری هیچگونه گاردی در مقابل انتخاب شهردار نداشته و برابر مقررات خود را موظف به همکاری با شهردار منتخب شورای محترم اسلامی شهر پس از انجام امورات مربوطه و صدور حکم شهرداری ایشان از طرف استانداری می دانند و کما فی السابق تمام تلاش خود را در راستای پیشبرد اهداف شهرداری و توسعه شهر بکار خواهند بست.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دهلران


پاسخ تابناک / بیش از حد خوش بینی به خرج ندهید

رسانه ها ، چشم بینا، زبان صادق و گویای مردم و تولید کنندگان آگاهی در عرصه تحولات و رخدادهای مهم و تأثیرگذار در جامعه هستند ومشکلات را بدون پرده عنوان می کنند .

آنچه که در جوابیه شهرداری و شورای شهر آماده است عنوان شده کارکنان شهرداری برابر مقررات خود را موظف به همکاری با شهردار منتخب شورای شهر می دانند حال این سوال مطرح است مگر شهردار قبلی انتخاب همین شورا نبود چرا و به چه دلیل نیمه راه کنار گذاشته شد ؟ شاید عنوان کنید به خاطر غیر ساکن بودن کنار گذاشته شد بله این یکی از دلایل بود ولی ای کاش به عدم همکاری و بحران های داخلی شهرداری در زمان شهردار وقت کمی برای افکار عمومی توضیح بدهید هرچند مردم در جریا امور هستند دستگاه های اجرایی و...که بماند .

به راستی مگر شورای شهر دهلران علم غیب دارد که از جانب کارکنان شهرداری این چین سخن می راند و اگر نظر کارکنان شهرداری برای اعضای شورای شهر مهم بود قطعا همانطور که نظر افراد سیاسی را جویا شدند از کارکنان شهرداری هم نظر خواهی می کردند !

در پایان جوابیه آمده است کارکنان شهرداری کما فی السابق تمام تلاش خود را در راستای پیشبرد اهداف شهرداری و توسعه شهر بکار خواهند بست انشاءالله که این چنین باشد که شما اشاره کردید ! ولی حضرات شورای شهر شهردار منتخب شما تنها یک قطعه از پازل شهرداری است و تکمیل کننده کامل پازل کارکنان شهرداری هستند واگر در نیمه راه به سرنوشت شهردار قبلی دچار شد چه جوابی برای افکا ر عمومی دارید !؟ و در پایان به این ضرب المثل بسنده می کنم جوجه را آخر پاییز می شمارند لطفا بیش از حد خوش بینی به خرج ندهید‌ ...

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
سلام
شهردار قبلی جناب مهندس جامسحر، متخصص و متعهد بودند و بدنه شهرداری راضی. شنیده ها از پرداخت بموقع حقوق و رفاهیات مناسب در عید نوروز ، هست.
ولی خوب باید در مسیر عقب ماندگی ادامه داد....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار