سرپرست شهرداری قشم گفت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ طبقاتی در این جزیره از حداکثر مساعدت برای صدور پروانه و از تسهیلات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۶۴۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸ 22 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد مسطوری در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه طرح پارکبان پس از تصویب در شورای اسلامی شهر و شورای ترافیک شهرستان، با هماهنگی پلیس راهور اجرایی شده است، اظهار داشت: با اجرای این طرح از تصرف دائمی  معابر توسط شهروندان به ویژه مالکان و متصدیان اماکن تجاری مجاور خیابان‌ها جلوگیری می‌شود.
 
وی با بیان اینکه در طرح پارکبان هدف منبع درآمدی برای شهرداری نیست، افزود: هدف از اجرای این طرح تقسیم عادلانه پارک بین همه افراد جامعه از جمله شهروندان و مسافران  و در راستای جلوگیری از بی‌نظمی ترافیکی و سر و سامان دادن به وضعیت ترافیک شهر است.
 
سرپرست شهرداری قشم با بیان اینکه این طرح صبح‌ها از ساعت هشت تا 13 و بعد از ظهر از ساعت 17 تا 21 اجرایی می‌شود، اضافه کرد: این طرح از اول مهر ماه در محدوده خیابان امام خمینی (ره) تا خیابان شهید منتظری عملیاتی شده است.
 
مسطوری با بیان اینکه در این طرح برای 10 نفر اشتغال ایجاد شده است، تصریح کرد: با توجه به مصوبات شورای شهر قشم نرخ توقف هر خودرو در معابر تحت کنترل به ازای هر بار توقف خودرو 700 تومان و به ازای هر ساعت توقف 300 تومان و برای موتورسیکلت به ازای هر بار توقف 500 تومان و به ازای هر ساعت توقف 100 تومان تعیین شده است.
 
این مسئول با اشاره به اینکه طرح دوم پارکبان در محدوده بلوار امام قلی خان اجرایی خواهد شد، خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ساخت پارکینگ طبقاتی در این جزیره از حداکثر مساعدت برای صدور پروانه و از تسهیلات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار