مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت: کارگروه اجرایی فیبرنوری منازل و کسب و کارهای استان با محوریت معاونت عمرانی استانداری خوزستان برای پیشبرد هر چه بهتر و بیشتر این طرح ملی در استان تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۱۶۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹ 01 May 2024

تابناک خوزستان: مهدی شه‌نظری بیان کرد: به صورت هفتگی موانع اجرای طرح ملی فیبر نوری در استان بررسی خواهد شد و امید است با حمایت استاندار خوزستان این استان به زودی به طور کامل زیر پوشش فیبرنوری قرار بگیرد.

وی گفت: مدیران عامل اپراتورهای مختلف و معاون وزیر ارتباطات برای اجرای هر چه سریعتر این طرح بزرگ ملی در استان پای کار آمده‌اند.

شه‌نظری با اشاره به اینکه قرارداد اجرای طرح ۲۴ شهرستان خوزستان منعقد شده است ادامه داد: در حال حاضر از ۸۷ شهر استان ۶۳ شهر دارای ابلاغ اجرای این طرح هستند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان اظهار کرد: پیش از این ۹ شهرستان ابلاغ اجرای طرح را داشت که در حال حاضر به ۲۴ شهرستان رسیده و لازم است شهرداری‌ها برای اجرای این طرح در صدور مجوز حفاری با این اداره کل همکاری کنند.

وی ادامه داد: نشست ویژه‌ای در خصوص شهرستان اهواز برگزار شد و اپراتورهای فناب و مبین‌نت اعلام آمادگی کردند که در صورت تعامل و همکاری طرح فیبر نوری اهواز در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

شه‌نظری تصریح کرد: در صورت همکاری دستگاه‌های مختلف سوم خرداد ماه امسال نیز زیر پوشش قرار گرفتن کامل شهرستان خرمشهر با فیبر نوری و ۲۷ اردیبهشت ماه نیز این طرح در شهرستان کارون افتتاح می‌شود.

طرح ملی فیبرنوری به منظور پوشش شبکه تمامی استان‌ها براین بستر از امسال آغاز شده است.

منبع/ایرنا

برچسب ها: فیبر نوری ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار