سید علی احمدزاده : قصد اهانت به کسی را ندارم، اما بسیاری از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد از مدعیان صف اولی است که قدر نشستن در صف اول را نمی‌دانند.
کد خبر: ۱۱۶۵۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸ 08 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکی از مغالطه‌های سیاسی همیشگی در کهگیلویه وبویراحمد، دخالت نمایندگان قوا در کار یکدیگر با نام تعامل بوده و هست که البته عمده این دخالت‌ها به نفع نمایندگان مجلس یعنی قوه مقننه چربیده است. در دوره اخیر و با اعلام منتخبین که دو نفر از سه نفر پیروز شده از مخالفان جدی دولت هستند به نظر می‌رسد وضعیت متشنج سیاسی را در پیش رو خواهیم داشت چرا که استاندار گاه و بی گاه به صورت شفاف خطوط قرمزی را برای دولتی ها مشخص می‌کند با این مفهوم که هر مدیری پا را از این خطوط قرمز عبور دهد، بلاشک کنار خواهد رفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع فرهنگیان گچسارانی که در آئین پاسداشت هفته معلم حضور داشتند پا را از تذکر‌های کم رنگ فراتر نهاد و اینبار ضمن حمله به حوزه تهدید کننده مجموعه دولت که بی شک غلامرضا تاجگردون را هدف قرار می‌داد، به صورت شفاف اعلام کرد که دولتی‌ها باید فقط به وی و رئیس جمهور نگاه داشته باشند و مطمئن باشند خبری از تاثیرگذاری دیگران بیرون از دولت نخواهد بود و عملا اقدامات تهاجمی چند روز اخیر تاجگردون را با قدرت جواب داد و در واقع در مرحله اول تقابل دست تاجگردون را در پوست گردو گذاشت.
حمله به برخی صف اولی‌ها!
سید علی احمدزاده در آیین جشن هفته معلم شهر گچساران گفت: قصد اهانت به کسی را ندارم، اما بسیاری از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد از مدعیان صف اولی است که قدر نشستن در صف اول را نمی‌دانند.
احمدزاده ادامه داد: معلمان به جامعه دانش‌آموزی یاد داده‌اند که راستگو و با صداقت باشند دنبال فریب مردم و دغل کاری نباشند، اما عده‌ای از افراد هم هستند که متاسفانه قدر این آموزش معلمان خود را نمی‌دانند و گاهی دست به اقداماتی می‌زنند که بوی بی‌صداقتی می‌دهد و دروغ در آن نهفته است.
وی گفت: من استاندار هستم و به طبع دسترسی‌هایی دارم و اطلاعاتم از مردم عادی بیشتر است بنابراین از تمام صحنه‌های پشت کار‌ها مطلع هستم خیلی واضح می‌گویم عده‌ای از صف اولی‌ها مطالبی را به خورد مردم می‌دهند که رنگ و بوی دروغ دارند و بی‌صداقی در آن موج می‌زند.
احمدزاده ادامه داد: متاسفانه برخی افراد خود می‌دانند که دروغ می‌گویند و بی‌صداقتی در گفتار آن‌ها وجود دارد، اما باز هم همان دروغ را بیان می‌کنند این پشت پا زدن و روی برگرداندن از جامعه علمی و آموزش و صداقت فرهنگیان و بی‌انصافی در حق جامعه است.
وی با بیان اینکه بی صداقتی‌هایی که در جامعه جامعه به آن گرفتاری از مردم عادی نیست افزود: مردم در یک خانواده با وجود دیدگاه‌های متفاوت در کنار هم انتخابات را برگزار می‌کنند و پس از آن هم در کنار هم زندگی می‌کنند. آنچه که جامعه را به هم می‌ریزد بی صداقتی‌های صف اولی‌هاست اید جامعه اینگونه باشد که عده‌ای از صف اولی‌ها که باید جامعه را به وحدت و صداقت و صمیمیت هدایت کنند با بیان مطالبی که خلاف واقعیت است جامعه را به بیراهه ببرند.
احمدزاده ادامه داد استوری گذاشتن در فضای مجازی بر علیه این یکی و آن یکی خیلی راحت است، اما آیا واقعیت این است؟ من از مردم خصوصاً قشر جوان می‌خواهم بیشتر مطالب را راحت نپذیرند و بررسی کنند، تحقیق کنند و راست و دروغ را پیدا کنند.
استاندار خطاب به مردم با بیان این نکته که خیلی وقت‌ها از صف اولی‌ها که باید حقیقت را بیان می‌کردند و نکردند بی صداقتی دیده‌ام افزود: اگر من استاندار اقداماتم باعث ضربه زدن به موضوعی شد باید مسئولیت آن را بپذیرم و حق ندارم دروغ بسازم و به پای دیگران بیندازم.
احمدزاده ادامه داد: کار‌هایی در گذشته بوده که به صورت غیر اصولی برنامه‌ریزی شده و پس از مدتی تعطیل کرده‌اند و الان خیلی راحت آن را به گردن دیگران می‌اندازند.
وی گفت: این دولت یک دولت صادق الوعد است و به همه وعده‌هایی که داده است به فضل خدا عمل خواهد کرد و در حال انجام کارهاست.
استاندار با بیان این نکته که بسیاری از زیرساخت‌های روستایی مانند آب، برق و جاده در سال‌های بسیار دور و در زمانی که من در اینجا فرماندار بودم و مصادف با سفر مقام معظم رهبری بود انجام شد و تقریباً چیزی برای بعداً باقی نماند ادامه داد: اکنون آبرسانی به حوزه زمین‌های کشاورزی در دو شهرستان باشت و گچساران در دستور کار است که این مهم هم امیدواریم تا هفته دولت بخش‌های زیادی از آن به نتیجه برسد.
احمدزاده در بخش دیگری از صحبت‌هایش خطاب به مدیران گفت: مدیران استانی و شهرستانی بدانند مدیر دولت و منصوب دولت هستند و باید برای دولت کار کنند افراد بیرون محترم، اما اگر مدیران ناهماهنگ باشند بی‌شک به عملکرد دولت ضربه خواهند زد.
استاندار با بیان این نکته که مدیران باید چشمشان به دولت باشد افزود: احترام دیگران به جا ما برای همه احترام قائلیم، اما مگر ما در کار کسی که بیرون از دولت است دخالت می‌کنیم که دیگران بخواهند در کار ما دخالت کنند باید همه بدانند دولت یک قوه مستقل است و مسئول اجرا در کشور است بنابراین چشم مدیران باید به رئیس جمهور باشد. ضمن اینکه باید بدانید هیچ اتفاقی نمی‌افتد و دولت می‌داند چه کار باید انجام دهد.
احمدزاده در پایان خطاب به مدیران با بیان این نکته که همه باید به صورت جدی، بی‌وقفه و شبانه روزی پای کار باشند گفت: ما در کار هیچ کس دخالت نمی‌کنیم و به هیچکس هم اجازه دخالت نمی‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار