حمدالله شعبان‌پور سرپرست اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان البرز از آغاز ثبت نام طرح توانا کارت در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱ 08 May 2024

به گزارش «تابناک البرز» وی گفت: طرح صدور کارت خرید اعتباری توانا با هدف افزایش توان خرید فرهنگیان و با استفاده از ظرفیت بخش تعاونی ،خصوصی، اصناف، اشخاص حقیقی و حقوقی برنامه ریزی و در حال اجرا می باشد تا بخش عمده‌ای از خدمات مورد نیاز همکاران به ویژه در حوزه کالاهای اساسی، مایحتاج ضروری، لوازم خانگی با دوام، کالاهای دیجیتال و تهیه جهیزیه فرزندان همکاران شاغل بازنشسته در قالب فروش اقساطی و بدون پیش پرداخت مرتفع گردد.

شعبان پور افزود: امکان ثبت درخواست توانا کارت برای جامعه فرهنگیان از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش وارد فاز عملیاتی شده است و فرهنگیان استان می‌توانند با مراجعه به درگاه my.medu.ir بخش خدمات رفاهی، نسبت به ثبت درخواست و دریافت کارت مجازی توانا اقدام نمایند.

وی ادامه داد: با استفاده از این کارت که پیرو ثبت درخواست فرهنگیان در پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش ( my.medu.ir) صادر می‌شود، امکان خرید اقساطی کالا و خدمات در قالب کسر از حقوق و به میزان یک چهارم مبلغ فیش حقوقی فرد، از فروشگاه‌های طرف قرارداد شبکه توانا فراهم می‌شود.

سرپرست اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان البرز اظهار داشت: این کارت به صورت مجازی در قالب نرم‌افزار موبایلی توانا در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرد و برای خرید از فروشگاه های اینترنتی یا حضوری قابل استفاده خواهد بود.

شایان ذکر است لیست کامل فروشگاه طرف قرارداد، از طریق اپلیکیشن توانا قابل مشاهده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار