تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در صورت پیروزی مقابل تیم آلومینیوم ۲۲ امتیازی می شد و با تفاضل گل بهتر جای تیم فوتبال نساجی در رتبه چهاردهم می رسید.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳ 11 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حالی که در نیمه اول یک بر صفر از آلومینیوم اراک پیش افتاده بود ، در نیمه دوم با گل شروین بزرگ برای تیم فوتبال آلومینیوم به تساوی رضایت داد.

دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 18:30 به میزبانی سبزپوشان اراکی آغاز شد و دو تیم برای کسب امتیاز در این مسابقه به میدان آمدند.

شاگردان مجتبی حسینی برای حفظ رتبه هشتم جدول و نیم‌نگاهی برای رسیدن به رتبه ششم به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتند و برای بهبود شرایط خود در جدول تلاش کردند.

در سوی دیگر صنعت نفت شرایط حساس‌تری داشت و برای بقا در لیگ برتر باید در این مسابقه سه امتیاز را به دست آورد و امیدوار باشد تا در دیدارهای دیگر 3 تیم نساجی، استقلال خوزستان و فولاد امتیازهای کامل کسب نکند و با توجه به تقابل رو در رو استقلال خوزستان و نساجی شانس نزدیک شدن به یکی از آنها را خواهد داشت. 

 

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی ۲۰ امتیازی شد و همچنان قعرنشین ماند.

 

تیم فوتبال نساجی روز دوشنبه در اهواز در دیداری فوق العاده حساس مهمان دیگر تیم قعرنشین یعنی استقلال اهواز است و این دیدار برای هر دو تیم پر اهمیت است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار