معاون عمرانی استانداری کرمانشاه:
معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به کار مستمر و پیوسته برای بازنگری طرح جامع شهر کرمانشاه گفت: کار پیشرفت خوبی دارد و در تلاشیم امسال به پایان برسد.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ 18 May 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، طهماسب نجفی با اشاره به ضرورت بازنگری طرح جامع شهر کرمانشاه گفت: بر اساس قانون این طرح باید هر ۱۰ سال یکبار بازنگری شود، اما متاسفانه ۲۱ سال است که این کار در خصوص طرح جامع شهر کرمانشاه صورت نگرفته است.

وی افزود: این طرح از اهمیت بسیاری برخوردار است، چرا که مبنای تدوین طرح های دیگر از جمله طرح تفصیلی است، بنابراین باید هر چند سال یکبار کار بازنگری آن صورت می گرفت که این کار متاسفانه انجام نشده است.

نجفی با بیان اینکه کار بازنگری طرح جامع شهر کرمانشاه با حضور مشاورین، اساتید دانشگاه و دستگاه های ذیصلاح در حال انجام است، گفت: خوشبختانه کار در این زمینه شروع شده و پیشرفت خوبی هم دارد.

وی افزود: جلسات مربوطه بصورت هفتگی با صاحبنظران این حوزه برگزار می شود و در تلاشیم یک طرح دقیق و جامع را ارائه دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: چشم انداز این طرح ۱۰ ساله است، بنابراین با توجه به حساسیت آن باید کار کارشناسی دقیقی روی بازنگری آن صورت گیرد که قدری زمان‌بر خواهد بود.

نجفی گفت: تمام تلاش ما این است که با توجه به ضرورت طرح، بازنگری آن هرچه سریعتر به پایان برسد و اگر مشاور و دستگاه ها همکاری کنند در تلاشیم تا پایان سال این کار به اتمام برسد.

وی افزود: با بازنگری این طرح بسیاری مشکلات شهر کرمانشاه مرتفع شده و از بار پرونده های ماده ۱۰۰ تا حد زیادی کاسته می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار