مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تسلیت شهادت رییس جمهور گفت: از ویژگی‌های مهم او که بسیار زیبا و درس‌آموز است دوری از حاشیه و تمرکز بر خدمتگزاری به مردم بود.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹ 21 May 2024

تابناک خوزستان: مجید منادی افزود: با این‌که بسیاری می‌خواستند آقای رئیسی را از تلاش و خدمتگزاری منحرف کنند و به حواشی بکشانند او به دور از حاشیه نسبت به افراد دیگر وارد حرف‌های سیاسی و جناحی نمی‌شد و در زمان ریاست ‌جمهوری خود به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت می‌کرد.

او با اشاره به این‌که آیت الله رئیسی در هنگام خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور شهید شد و این بهترین مزد او بود، گفت: شهادت یک مسئول به عنوان چهره خادم مردم که هدف او جز خدمتگزاری به مردم نبود آن هم در روز ولادت آقا امام رضا (ع) بهترین مزد است.

وی با اشاره به این‌که پیگیری، نگرانی، دلسوزی و تاثر مردم از شهادت رئیسی در تمام کشور دیده می‌شود، گفت: مردم خادمان حقیقی خود را می‌شناسند و جایگاه خادم مردم در قلب مردم است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به این‌که برای برخی مسئولان راحت‌ترین کار این است که در اتاق‌ کار بنشینند، نامه بنویسند و دستور دهند، خاطرنشان کرد: اما آقای رئیسی در مدت ریاست خود در مناطق مختلف کشور حضور پیدا می‌کرد و مصداق این حرف نیز هشت سفر او به استان خوزستان بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار