نماینده ولی فقیه در هرمزگان در نماز جمعه تاسوعای حسینی در بندرعباس ضمن تسلیت روز تاسوعای علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) گفت: حضرت عباس (ع) با جان فشانی و فداکاری در راه اسلام، امام حسین (ع) و یارانش، به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶ 23 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله نعیم آبادی در ادامه به روضه خوانی و بیان مظلومیت امام حسین (ع) و یارانش در روز تاسوعا و عاشورای حسینی پرداختند.

نماینده ولی فقیه در بندرعباس در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه بندرعباس خواستار تبعیت کامل جامعه از رهبری شد و افزود: حضرت آیت الله خامنه ای مدظله با رهبری دلسوزانه، اگاهانه و ژرف نگر با ورود کردن در جریان های تند مانند برجام و مشخص کردن خط قرمز ها برای دولت مانع نفوذ بیگانگان در کشور شدند.

آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه دشمن درصدد است با حرکت های شیطانی از حرکت های زلال و خوب در جامعه جلوگیری کند گفت: باید با حفظ فرهنگ همبستگی اسلامی در جامعه و توجه به اصول خانواده و حجاب مانع نفوذ فرهنگ بیگانه در کشور شد.

امام جمعه بندرعباس در ادامه به مشکلات آب در روستای طیفکان سیاهو اشاره کرد و از مسوولان خواست تا با بررسی احداث سد در این روستا و احداث آبشیرین کن مانع از بوجود آمدن کم آبی در استان شوند.

آیت الله نعیم آبادی اضافه کرد: با توجه به در پیش بودن هفته تجلیل از اسرا و مفقودین، این افراد را پیام رسان انقلاب کشور در دل دشمن عنوان کرد و وجود آنها را مایه خیر و برکت در جامعه دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار